Πρίν λίγο καιρό είχαμε ασχοληθεί με την περίπττωση του υπαλλήλου του ΟΣΕ,ο οποίος προχώρησε σε επισκευή βλάβης,με κόστος 260 ευρώ,την οποία είχε κοστολογήσει ιδιωτική εταιρεία με 90 χιλιάδες ευρώ.
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/10/90-260.html
Διαβάζοντας ένα αντίστοιχο άρθρο του Γ.Πεχλιβανίδη,σκεφτήκαμε να μαζέψουμε 10 αντίστοιχες περιπτώσεις.
Εργασιες/Επισκευες ΟΣΕ Ιδιώτης |
ανταλλακτικο και επισκευή μετασχηματιστή 25.000 Volt 141 ευρώ 18.000 ευρώ |
ανταλλακτικό 35 ευρώ 100.000 ευρώ |
αποκατάσταση ζημιών αυτοκινητάμαξας 150.615 ευρώ 1.300.000 ευρώ |
αποκατάσταση ζημιών ντιζελομηχανής 50.000 ευρώ 1.500.000 ευρώ |
επέμβαση σε πτερωτές καυσαερίων μηχανών 3.984 ευρώ 996.000 ευρώ |
μελέτη,σχεδιασμός,κατασκευή και τοποθέτηση χιονοδιωκτών 5.000 ευρώ 45.000 ευρώ |
μετατροπή θυρών ανόδου - καθόδου επιβατών σε αυτοκινητάμαξες 10.000 ευρώ 1.500.000 ευρώ |
Σύστημα ηλεκτρονικών διατάξεων του CTC 260 ευρώ 90.000 ευρώ κατασκευή ειδικών μηχανισμών από αλουμίνιο για Οδοντωτό Διακοπτού 2.500 ευρώ 280.000 ευρώ |
κατασκευή καπνοδόχων καυσαερίων 125 ευρώ ανά συρμό 12.000 ευρώ α.σ. και την προστασία αγωγών αέρος, σε κλιματιστικά συρμών |
Οπότε, σε δέκα ενδεικτικές περιπτώσεις,από τις δεκάδες που έχουν καταγραφεί,ο ΟΣΕ επισκευάζει τις βλάβες του με 222.660 ευρώ,ενώ οι ιδιώτες εργολάβοι ζητούν 6 εκατομμύρια,(5.841.000) για τις ίδιες επισκευές!
Το κόστος μισθοδοσίας των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι γύρω στα 3 εκατ. μηνα (36 εκ.€ προβλεπόμενο) για το 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.