Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Ρεκόρ ερωτήσεων των βουλευτών της Χρυσής Αυγής για θέματα εφοπλιστικού ενδιαφέροντος. Κατέθεσαν πάνω από 140 ερωτήσεις.



Η Χρυσή Αυγή, σε όλη την διάρκεια της παρουσίας της στο Κοινοβούλιο στήριζε και στηρίζει, καταγεγραμμένα, κυβέρνηση και συμφέροντα.


Και μην πάμε μακρυά. Μέχρι και τον Σεπτέμβριο 2013, συνέχιζαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.




Η ανάρτηση που ακολουθεί είναι από το TVXS






Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής συνήθιζαν να επιδίδονται σε ναζιστικές «παραστάσεις» και εντός κοινοβουλίου, με φωνές, ύβρεις κ.α., με στόχο να τραβήξουν την προσοχή της κοινής γνώμης. Ωστόσο η κοινοβουλευτική τους δραστηριότητα ήταν από ελάχιστη έως ανύπαρκτη και ως βάση είχε κυρίως ρατσιστικές παρεμβάσεις. Υπήρχε όμως και ένας τομέας που οι βουλευτές της νεοναζιστικής οργάνωσης παρουσίαζαν αξιοσημείωτη κινητικότητα και δεν ήταν άλλος από τον τομέα της Ναυτιλίας και του εφοπλιστικού κεφαλαίου.




Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής κατέθεσαν πάνω από 140 ερωτήσεις προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για θέματα που αφορούν κυρίως του εφοπλιστές. Υπενθυμίζεται πως μετά τη σύλληψη της ηγεσίας των νεοναζί έχει ξεκινήσει και η έρευνα για τη χρηματοδότησή της και σύμφωνα με τις πληροφορίες το ΣΔΟΕ έχει στα χέρια του στοιχεία για «χορηγούς» εφοπλιστές, επιχειρηματίες της νύχτας ακόμη και ιερωμένους. Υπενθυμίζεται πως και η εφημερίδα Guardian είχε δημοσιεύσει εκτενές ρεπορτάζ στο οποίο μεταξύ άλλων υπήρχαν αναφορές για χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής από μερίδα εφοπλιστών.



Ως ο πλέον «δραστήριος» χρυσαυγίτης εμφανίζεται ο Νίκος Κούζηλος, ο οποίος υπογράφει και τις περισσότερες από τις ερωτήσεις, που αφορούν σε θέματα της ελληνικής ακτοπλοΐας, του ναυτικού επαγγέλματος, των ναυτιλιακών εταιρειών και των ιδιωτικοποιήσεων των ελληνικών λιμένων. Ενδεικτικό, όπως επισημαίνεται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο, είναι πως η νεοναζιστική οργάνωση, με 18 βουλευτές, έχει καταθέσει περίπου ίδιο αριθμό ερωτήσεων με τις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα από τη ΝΔ αλλά και από τον ΣΥΡΙΖΑ, προς το συγκεκριμένο υπουργείο (σ.σ. περίπου 145 ερωτήσεις από το κάθε κόμμα). Οι ΑΝΕΛ έχουν καταθέσει περί τις 115 ερωτήσεις αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, το ΚΚΕ έχει καταθέσει 52 ερωτήσεις, το ΠΑΣΟΚ 65, η ΔΗΜΑΡ 58.


Εξάλλου η Χρυσή Αυγή είχε ταχθεί και κατά της φορολογίας των πλοίων με ελληνική σημαία, ζητώντας μάλιστα να δοθεί επιδότηση στους εφοπλιστές για να προσλαμβάνουν Έλληνες. «Η πρότασή σας για επιδότηση των εφοπλιστών θα έπρεπε να σοκάρει τους ιδιοκτήτες των περιπτέρων», είχε απαντήσει στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ) και συμπλήρωσε: «Ο ακτιβισμός σας φτάνει έως εκεί που σας επιτρέπουν τα αφεντικά σας».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως επισημαίνεται στο ρεπορτάζ του Αθηναϊκού Πρακτορείου, παρουσιάζει η ερώτηση της Χρυσής Αυγής προς τους υπουργούς Ναυτιλίας, Αιγαίου και Οικονομικών για τη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών που κατατέθηκε στη Βουλή τον περασμένο Ιανουάριο. Ειδικότερα ο Νίκος Κούζηλος ανέφερε πως «τράπεζες όπως η Εμπορική, η Εθνική και η Marfin διαθέτουν ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια αξίας 6 δισ. ευρώ που πρέπει να τα κατευθύνουν για την ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών». Μάλιστα ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».


Η νεοναζιστική οργάνωση είχε πολλές ερωτήσεις και για τη μη ιδιωτικοποίηση των ελληνικών λιμένων, ενώ ήταν θετική και στην τροπολογία, που τελικά αποσύρθηκε λόγω πίεσης των υπολοίπων κομμάτων, και η οποία προέβλεπε πως δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε αναφέρει στην ολομέλεια πως η τροπολογία κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό το λόγο η Χρυσή Αυγή τη στηρίζει.


Μείωση της γραφειοκρατίας για την ίδρυση μιας ναυπηγοεπισκευαστικής επιχείρησης αλλά και μείωση της γραφειοκρατίας προκειμένου ένα σκάφος να μπορεί να μπαίνει σε διαδικασία επισκευής, μετασκευής κλπ. είχε ζητήσει με ερώτησή του στις 25 Ιανουαρίου του 2013 και ο Γιάννης Λαγός, ενώ περισσότερο ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης ζητούσε τον Φεβρουάριο του 2013 ο Νικόλαος Κούζηλος. Ο ίδιος βουλευτής της νεοναζιστικής οργάνωσης με άλλη ερώτηση ζητούσε να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal).


Η συνεργασία νεοναζί και εργολάβων στη Ζώνη


Υπενθυμίζεται πως τον Ιούνιο του 2012 τα τέσσερα συνδικάτα της Ζώνης, το Συνδικάτο Μετάλλου Πειραιά, Αττικής και Νήσων, η Πανελλήνια Ένωση Αμμοβολιστών Καθαριστών, το Σωματείο Ηλεκτρολόγων Επισκευαστών Εγκαταστατών Πλοίων Αττικής και Νήσων και το Σωματείο Ναυπηγοξυλουργών, είχαν προσέλθει στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πειραιά και κατήγγειλαν ότι κάποιοι εργολάβοι της Ζώνης, θέλοντας να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα και να ρίξουν τα μεροκάματα, ζήτησαν την παρέμβαση της Χρυσής Αυγής και ότι υπήρχαν συνεχείς απειλές. Από τις ανακοινώσεις και τις καταγγελίες των σωματείων της Ζώνης «η Χρυσή Αυγή δρούσε στο Πέραμα για τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων». Ενδεικτικά ορισμένες καταγγελίες που έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν: 


21 Ιούνη 2012, Τα σωματεία της Ζώνης με δελτίο Τύπου καταγγέλλουν πως προωθείται «η παράδοση του λιμανιού στα μονοπώλια και η αλλαγή χρήσης της Ν/Ζώνης. Σε αυτό το σχέδιο, στρατηγικός σύμμαχος των κυβερνώντων είναι ομάδα 10 - 15 επιχειρήσεων οι οποίες δρουν με γνώμονα μόνο τα δικά τους συμφέροντα».


«Αυτή η ομάδα εργοδοτών είναι πίσω από μια σειρά προσπάθειες τα τελευταία 2 - 3 χρόνια, να διαλύσουν τα σωματεία μας ή να τα βάλουν στο χέρι. Αφού εξάντλησαν κάθε θεμιτό ή αθέμιτο μέσο, το διάστημα αυτό έχουν συνάψει σχέσεις με τη γνωστή σε όλους μας για τη δράση της και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί Χρυσή Αυγή, αλλά και με ανθρώπους του υποκόσμου, για να αναλάβουν εργολαβία την με κάθε τρόπο, για πάντα εκκαθάριση της Ζώνης από εμάς». Μάλιστα, πληροφορίες που είχαν έρθει τότε στο φως έκαναν λόγο και για συνάντηση ομάδας εργολάβων με τον γγ της Χρυσής Αυγής, Μιχαλολιάκο, στην οποία συμμετείχαν ανάμεσα σε άλλους οι βουλευτές Κασιδιάρης και Λαγός.


8 Αυγούστου 2013, οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής Λαγός, Παναγιώταρος, Μίχος μπήκαν στη Ζώνη μεσημέρι, όταν δεν υπήρχαν εργαζόμενοι, και συνοδευόμενοι από 15 χρυσαυγίτες γνωστούς στην περιοχή, όπως ο Χρ. Κυριτσόπουλος, που έχει ήδη συλληφθεί, πήγαν σε μια καντίνα που βρίσκεται στο χώρο για να διακηρύξουν ότι πάνε «μαζί με τους εφοπλιστές μας, γιατί από κει πέρα εξαρτιόμαστε», ότι «έφυγαν βαπόρια γιατί έγιναν απεργίες». Ο προφυλακιστέος Γιάννης Λαγός εξαπέλυσε και απειλές «(...) Οι λακέδες του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ (...) θα εξαφανιστούν από δω πέρα μέσα». Ο Μίχος: «Το μεγάλο πρόβλημα που λέγεται ΠΑΜΕ». Ο Ηλ. Παναγιώταρος: «Το απόστημα που υπάρχει εδώ (...) το ΠΑΜΕ (...) πολύ σύντομα θα τελειώσει». Λίγο αργότερα σημειώθηκε η δολοφονική επίθεση κατά μελών του ΚΚΕ στο Πέραμα.


Στις 17 Σεπτέμβρη, λίγες ώρες πριν από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, ο Χρ. Κυριτσόπουλος, γνωστός εργοδηγός των εργολάβων, δήλωσε σε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής στα γραφεία της νεοναζιστικής οργάνωσης στο Πέραμα: «Εχουμε το δικαίωμα, λοιπόν, κι εμείς να κάνουμε ένα σωματείο και με αυτό το σωματείο, βάσει νόμου, που θα αποτελείται από αρκετά μέλη, θα διαφοροποιήσουμε τα μεροκάματά μας, γιατί η κρίση αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα (...) Τα μεροκάματα που παίρναμε πριν δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια ήταν πάρα πολύ μεγάλα και υψηλά, σε σχέση με την κρίση. Θα μπορούσαμε να χαμηλώσουμε τα μεροκάματά μας, να εγγυηθούμε στους Ελληνες εφοπλιστές ότι αν φέρουν τα βαπόρια τους εδώ θα σταματήσουμε τις απεργίες που γίνονταν όλα αυτά τα χρόνια για διάφορους λόγους».


Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά, την επομένη της δολοφονίας του 34χρονου Παύλου Φύσσα, δηλαδή στις 18 Σεπτέμβρη, κατήγγειλε πως «ο πρόεδρος της Ενωσης Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά, Θ. Πυρήνης, προσέλαβε την ομάδα των περίπου 15 φασιστών που ήταν στις 8 Αυγούστου με το κλιμάκιο των βουλευτών της Χρυσής Αυγής στη Ζώνη 5». Τα εννιά μέλη του ΚΚΕ που δέχτηκαν τη δολοφονική επίθεση των νεοναζί αναγνώρισαν ανάμεσα στους δράστες έναν ακόμα εργοδηγό των εργολάβων. Συγκεκριμένα, όπως ανέφεραν, πρόκειται τον Κυριάκο Αντωνακόπουλο, ο οποίος είναι εργοδηγός στον εργολάβο της Ζώνης Φυντάνη. Σε δημοσίευμα του 902.gr σημειωνόταν πως «ο Φυντάνης διατηρεί και καφετέρια στο Πέραμα, στην οποία μάλιστα, είναι επιβεβαιωμένο, είχαν συγκεντρωθεί οι χρυσαυγίτες λίγες ώρες πριν επιτεθούν στους Αιγύπτιους αλιεργάτες, τα ξημερώματα της 12ης Ιούνη του 2012. Επίσης αναγνωρίστηκαν οι χρυσαυγίτες Αν. Πανταζής, Καστρινός και Αντ. Χατζηδάκης».


 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ



Κρυμμένοι οι βουλευτές της ΧΑ στην συζήτηση περί της σκανδαλώδους ρύθμισης υπέρ των εφοπλιστών.



 

Χρυσή Αυγή. Αρχείο Αναρτήσεων & Αρχείο Ξένου Τύπου 2012-2013



Χρονολόγιο “αντισυστημικότητας” της Χρυσής Αυγής μέσα στο Κοινοβούλιο. Που και πότε έχει στηρίξει κυβέρνηση και συμφέροντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.