Σάββατο, 19 Απριλίου 2014

Ούτε καν για αυτό! Η ΔΤ ανίκανη να μεταδώσει τα θέματα των πανελλαδικών – Θα πληρώσει 20000 στους ιδιώτες της NOVA





Όπως διαβάζεται στην παρακάτω ανάρτηση από τις Τυπολογίες αλλά και στο σχετικό άρθρο που αναρτούμε από την Εφημερίδα των Συντακτών, η δύσμοιρη ΔΤ δεν είναι ικανή ούτε τα αποτελέσματα των πανελληνίων να μεταδώσει. 




Και φυσικά, πάλι, ευκαιρία για γιορτή του καθενός ιδιώτη…Της NOVA αυτή την φορά.



Στο LEFTeria-news έχουμε αναρτήσει δεκάδες απευθείας αναθέσεις της ΔΤ/ΝΕΡΙΤ σε ιδιώτες. Ένα κανονικό πάρτυ με δημόσιο χρήμα που καταλήγει σε τσέπες ιδιωτών.

































ΕΡΤ: Η ΔΤ θα πληρώσει 20.000 ευρώ στη NOVA για τις πανελλαδικές




Εφημερίδα των Συντακτών, 18/04/14


«Το κυβερνητικό μόρφωμα ΔΤ... που παρασιτεί στα μηντιακά δρώμενα λειτουργώντας ως τοπικό καναλάκι της Αθήνας, δεν είναι σε θέση ούτε καν να μεταδώσει τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, υπηρεσία που παρείχε κάθε χρόνο η ΕΡΤ».




Στο θέμα της μετάδοσης των θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων από τη Δημόσια Τηλεόραση (ΔΤ) αναφέρονται η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, με σχετική τους ανακοίνωση. Όπως σημειώνουν, «το κυβερνητικό μόρφωμα ΔΤ που 10 μήνες μετά το αντιδημοκρατικό και αυταρχικό λουκέτο στην ΕΡΤ όχι μόνο δεν έγινε το ελληνικό BBC αλλά παρασιτεί στα μηντιακά δρώμενα λειτουργώντας ως τοπικό καναλάκι της Αθήνας, δεν είναι σε θέση ούτε καν να μεταδώσει τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, υπηρεσία που παρείχε κάθε χρόνο η ΕΡΤ».


ΠΟΣΠΕΡΤ και δημοσιογράφοι της ΕΡΤ υπογραμμίζουν πως η ΔΤ θα πληρώσει, σχεδόν 20.000 ευρώ στη NOVA, για τη δορυφορική μετάδοση των θεμάτων στις πανελλαδικές εξετάσεις, σε κρυπτογραφημένη μορφή, μέσω νέας συχνότητας. Όπως σημειώνουν, αυτό θα συμβεί αφού «στο μόνο ελεύθερο δορυφορικό πρόγραμμα, το ERT WORLD, έχει πέσει μαύρο από τις 11 Ιουνίου του 2013».


Παράλληλα, υπενθυμίζουν πως η μετάδοση των θεμάτων γινόταν από την ΕΡΤ με επίγειο κρυπτογραφημένο σήμα μέσω των πομπών της ΕΤ1 που είχε τη μεγαλύτερη κάλυψη, και δορυφορικά ως back up μέσω του προγράμματος ERT WORLD.


Σημειώνουν πως φέτος η αποστολή των θεμάτων θα γίνει μόνον δορυφορικά («πώς αλλιώς αφού οι περισσότεροι πομποί ανά την Ελλάδα είναι είτε ανενεργοί είτε λειτουργούν στον αυτόματο, αφού δεν υπάρχει ούτε ένας τεχνικός για την συντήρησή τους;»), τονίζοντας πως το τεράστιο δίκτυο πομπών της ΕΡΤ είναι δημόσια περιουσία που απαξιώνεται και «σκουριάζει» με προφανείς σκοπούς: να κυριαρχήσουν οι ιδιώτες, οι οποίοι επιστρατεύονται σε κάθε ευκαιρία από την ΔΤ και την κυβέρνηση, στο δημόσιο πόρο των συχνοτήτων.

«Αυτός είναι ο λόγος που έκλεισε η ΕΡΤ»


ΠΟΣΠΕΡΤ και δημοσιογράφοι της ΕΡΤ σημειώνουν πως «η πρόσφατη δωρεά του ψηφιακού χώρου στη Digea, των καναλαρχών, μέσω του γνωστού κατάπτυστου φωτογραφικού διαγωνισμού» αποδεικνύει το παραπάνω. «Αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου αποφάσισε το απονενοημένο: να κλείσει το δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα της χώρας.


Αυτός είναι ο λόγος που το κυβερνητικό μόρφωμα που έφτιαξαν στη θέση του, είτε λέγεται ΔΤ είτε ΝΕΡΙΤ είτε σκέτο Ν, δεν θα έχει πανελλαδική κάλυψη ενώ το ανταποδοτικό τέλος το πληρώνουν όλοι, παντού. Αυτός είναι ο λόγος που δεν σκοπεύουν ούτε να πλησιάσουν το εύρος των δραστηριοτήτων που είχε η ΕΡΤ: πρέπει να τις χαρίσουν στους ιδιώτες».


«Προβληματισμός για την αξιοπιστία της μετάδοσης»


Παράλληλα, προειδοποιούν τους πολίτες πως η παραπάνω απόφαση «πέρα από τη σπατάλη των χρημάτων για μια άχρηστη τηλεοπτική (χωρίς τηλεοπτικό περιεχόμενο) δορυφορική συχνότητα και πέρα από το γεγονός της απ’ ευθείας ανάθεσης στη NOVA, ενώ υπάρχουν και άλλοι φορείς δορυφορικών υπηρεσιών, δημιουργεί σοβαρό προβληματισμό για την αξιοπιστία της μετάδοσης των θεμάτων. Ο πρώτος λόγος είναι ότι η διάλυση του αρμόδιου τμήματος teletext της ΕΡΤ δημιουργεί κινδύνους και φόβους ως προς τη σωστή συντήρηση και λειτουργία των μηχανημάτων που μεσολαβούν στη μετάδοση και βρίσκονται στο Ραδιομέγαρο. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το δορυφορικό σήμα (όταν δεν υπάρχει εφεδρικός τρόπος μετάδοσης) δεν έχει τη σταθερότητα του επίγειου σήματος και επηρεάζεται πολύ από τις καιρικές συνθήκες, ενώ μπορεί να διακοπεί εντελώς σε περιπτώσεις νεφώσεων και καταιγίδων για μεγάλο χρονικό διάστημα».


Ταυτόχρονα τονίζουν πως ο κίνδυνος προβλημάτων στην αποστολή των θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων προς τα εξεταστικά κέντρα είναι σοβαρός και «είναι μία ακόμα από τις παράπλευρες συνέπειες του πραξικοπηματικού κλεισίματος της ΕΡΤ».


Τέλος, υπενθυμίζουν ότι το καταργηθέν τμήμα teletext της ΕΡΤ, εκτός από τον εφοδιασμό του περιεχομένου του δημοφιλούς teletext των τηλεοπτικών προγραμμάτων της ΕΡΤ (το οποίο δεν υπάρχει πλέον) και τη μέριμνα της ασφαλούς και αξιόπιστης μετάδοσης των θεμάτων των πανελλαδικών, εξασφάλιζε και την on line μετάδοση των αποτελεσμάτων πολλών στοιχηματικών διοργανώσεων του ΟΠΑΠ, που απέφεραν έσοδα 800.000 ευρώ ετησίως στην ΕΡΤ.


 Όπως σημειώνουν, πρόκειται για «άλλη μια παράπλευρη απώλεια διαφευγόντων εσόδων του δημοσίου από το κλείσιμο της ΕΡΤ».









ΔΙΑΒΑΣΤΕ - ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΕΓΓΡΑΦΟ. ΔΤ/ΝΕΡΙΤ Υπογραφές δεκάδων αναθέσεων εκατοντάδων χιλ.ευρώ σε ιδιώτες σε έναν μήνα! 190 χιλ σε εταιρία συμμετοχών Μπόμπολα & ΔΟΛ, 500 χιλ για ενοικίαση εξοπλισμού/εγκαταστάσεων - 38 ενδεικτικές αναθέσεις



Ανασφάλειες σε ΔΤ/ΝΕΡΙΤ. Πάνω από 78 χιλ.για σεκιούριτι σε Ραδιομέγαρο και ΚΕ, υπολογίζονται συνολικές αναθέσεις άνω των € 216000 σε εταιρίες ασφαλείας.



ΕΓΓΡΑΦΟ.Διαφάνεια-Αγνοείται. Πέφτουν βροχή οι απευθείας αναθέσεις σε ιδιώτες από την ΔΤ - 12 ενδεικτικές απευθείας αναθέσεις



ΕΓΓΡΑΦΟ.Ιδιώτης στη ΔΤ! Εδωσαν σε εταιρεία τον σχεδιασμό, υλοποίηση του φορέα καθώς και επιλογή προσωπικού αντί ΑΣΕΠ, με κόστος €58500 πλην φπα & φόρους



Έγινε κι αυτό. Προκηρύχθηκε πενθήμερη απεργία στην ΔΤ κατά Καψή και κυβέρνησης. Ανακοίνωση της ΕΣΗΕΜ-Θ


 
Κερδοφόρος η ΕΡΤ. Έδινε στον προυπολογισμό πάνω από 80 εκ ευρώ, θα έδινε το 2013 και 2014, 80-84 εκ



Πονοκέφαλος για Καψή.Η ΕΡΤ θα καλύψει την ΔΕΘ ενώ είναι η μόνη με ανταποκριτή στην Μ.Ανατολή.



Σφιχταγκάλιασμα ΔΟΛ-MEGA σε ΝΕΡΙΤ από Καψή & Καραπαναγιώτη. Όλο το απίστευτο Εποπτικό Συμβούλιο.



Υγειονομικός χάρτης για γέλια. Ανάθεση σε ιδιώτες, που κατέγραψαν σχεδόν 3 φορές περισσότερους εργαζόμενους. Στοίχισε 4 εκ.



VIDEO & απομαγνητοφώνηση του ρεπορτάζ-χρονικού που προβλήθηκε prime time στο SBS Αυστραλίας, για την ΕΡΤ και την ΔΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.