Ο καπετάνιος σύμφωνα με το patmostimes.gr υπέβαλε την παραίτηση του στην εταιρεία, επειδή στο δρομολόγιο από Σάμο μετέφερε επιβάτη τον πρώην πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του καπετάνιου στο patmostimes.gr "έκανα την αντίσταση μου μας είπε, διότι δεν δέχομαι να κάνω το σωφεράκι του κ. Παπανδρέου που είναι ένας από αυτούς που μας έφεραν εδώ που βρισκόμαστε. Πληροφορήθηκα από το λοστρόμο μου ότι στο δελφίνι λίγο πριν αναχωρήσουμε από Σάμο, είχαμε μια καθυστέρηση εκείνη την ημέρα, μπήκε επιβάτης ο κ. Παπανδρέου.
Όταν όμως μπήκα στην αίθουσα επιβατών διαπίστωσα ότι μεταξύ των επιβατών ήταν και 5 φρουροί αλλά όπως συνηθίζεται ο καπετάνιος δεν είχε ενημερωθεί.
Να σημειώσουμε οτί έπρεπε να ενημερωθεί ο πλοίαρχος διότι ΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΣΑΝ ΕΝΟΠΛΟΙ.
Μου πέρασε από το μυαλό προς στιγμήν να δηλώσω ασθένεια αλλά σκέφθηκα τους 70 επιβάτες κυρίως αλλοδαπούς τουρίστες που ήθελαν να πάνε στον προορισμό τους.
Στη συνέχεια δήλωσα την παραίτηση μου την οποία έστειλα και γραπτή για λόγους επαγγελματικής ευθυξίας. Την δυσαρέσκεια μου, πιστεύω ότι την αντιλήφθηκε ο κ. Παπανδρέου διότι όταν συναντηθήκαμε και αλληλοκοιταχθήκαμε στην αίθουσα επιβατών πρέπει να σας πω ότι κατέβασε τα μάτια του».
Αυτή είναι η επιστολή που φέρεται να ανήκει στον καπετάνιο, ο οποίος παραιτήθηκε καθώς έτυχε να έχει ως επιβάτη τον ΓΑΠ στο δρομολόγιο Σάμος- Κως.
«Ονομάζομαι Νικόλαος Χατζηνάκης. Επειδή έχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες, θεωρώ καλό για όλους να μπουν λίγο τα πράγματα στην θέση τους:
Το Σάββατο 21 Ιουλίου, λίγο πριν τις 08:00, (ώρας αναχωρήσεως του πλοίου) επιστρέφοντας από το Λιμεναρχείο όπου είχα πάει για να πάρω απόπλου για το ταξίδι της μέρας και ενώ έχει ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενημερώνομαι από τον Ναύκληρο στην είσοδο του δελφινιού ότι επιβαίνει του πλοίου ο Γεώργιος Παπανδρέου.
Μπαίνω ήδη φορτισμένος συναισθηματικά από την είδηση και αντικρίζοντας τον, νοιώθω από την ένταση μου «τον κόσμο να γυρνάει». Βγαίνω πάλι από το δελφίνι νοιώθοντας πλέον και δυσφορία. Κάθομαι σε ένα κράσπεδο και προσπαθώ να συνέλθω.
Τελικά, με βαριά καρδιά ξεκίνησα για το δρομολόγιο με λίγα λεπτά καθυστέρηση λόγω της φόρτισής μου. Το πλοίο εκτέλεσε κανονικά όλο το δρομολόγιο του χωρίς καθυστερήσεις.
Μη μπορώντας να τον αποφύγω ως επιβάτη καθώς είχε κανονικά εισιτήριο και εκείνος και η σύζυγός του και οι συνοδεία του, αλλά και νοιώθοντας προσβεβλημένος από την παρουσία του στο πλοίο μου, το ίδιο απόγευμα με το πέρας του δρομολογίου έκανα γνωστή τηλεφωνικά την παραίτηση μου.
Το πρωί της Δευτέρας, με τα γραφεία της εταιρείας πλέον ανοιχτά, την έστειλα και εγγράφως μέσω φαξ καθώς και με κούριερ. Το απόγευμα της επομένης μέρας ο αντικαταστάτης μου είχε φτάσει στη Σάμο και την επομένη , 25 Ιουλίου, παρέδωσα την Πλοιαρχία.
Έτσι έχει το χρονικό του συμβάντος Κύριοι, και καμιά σχέση με τις ανακρίβειες που θέλουν το υδροπτέρυγο να έχει μέχρι και καταπέλτη».
Ο καπετάν Νίκος Χατζηνάκης με καταγωγή από την Ικαρία είναι καπετάνιος καριέρας. Προερχόμενος από τα ποντοπόρα πλοία τα τελευταία δυόμιση χρόνια είναι στην ακτοπλοΐα και συγκεκριμένα στα υδροπτέρυγα της AEGEAN FLYING DOLPHINS.
Σύμφωνα με δηλώσεις του καπετάνιου στο patmostimes.gr "έκανα την αντίσταση μου μας είπε, διότι δεν δέχομαι να κάνω το σωφεράκι του κ. Παπανδρέου που είναι ένας από αυτούς που μας έφεραν εδώ που βρισκόμαστε. Πληροφορήθηκα από το λοστρόμο μου ότι στο δελφίνι λίγο πριν αναχωρήσουμε από Σάμο, είχαμε μια καθυστέρηση εκείνη την ημέρα, μπήκε επιβάτης ο κ. Παπανδρέου.
Όταν όμως μπήκα στην αίθουσα επιβατών διαπίστωσα ότι μεταξύ των επιβατών ήταν και 5 φρουροί αλλά όπως συνηθίζεται ο καπετάνιος δεν είχε ενημερωθεί.
Να σημειώσουμε οτί έπρεπε να ενημερωθεί ο πλοίαρχος διότι ΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΣΑΝ ΕΝΟΠΛΟΙ.
Μου πέρασε από το μυαλό προς στιγμήν να δηλώσω ασθένεια αλλά σκέφθηκα τους 70 επιβάτες κυρίως αλλοδαπούς τουρίστες που ήθελαν να πάνε στον προορισμό τους.
Στη συνέχεια δήλωσα την παραίτηση μου την οποία έστειλα και γραπτή για λόγους επαγγελματικής ευθυξίας. Την δυσαρέσκεια μου, πιστεύω ότι την αντιλήφθηκε ο κ. Παπανδρέου διότι όταν συναντηθήκαμε και αλληλοκοιταχθήκαμε στην αίθουσα επιβατών πρέπει να σας πω ότι κατέβασε τα μάτια του».
Αυτή είναι η επιστολή που φέρεται να ανήκει στον καπετάνιο, ο οποίος παραιτήθηκε καθώς έτυχε να έχει ως επιβάτη τον ΓΑΠ στο δρομολόγιο Σάμος- Κως.
«Ονομάζομαι Νικόλαος Χατζηνάκης. Επειδή έχουν γραφτεί πολλές ανακρίβειες, θεωρώ καλό για όλους να μπουν λίγο τα πράγματα στην θέση τους:
Το Σάββατο 21 Ιουλίου, λίγο πριν τις 08:00, (ώρας αναχωρήσεως του πλοίου) επιστρέφοντας από το Λιμεναρχείο όπου είχα πάει για να πάρω απόπλου για το ταξίδι της μέρας και ενώ έχει ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενημερώνομαι από τον Ναύκληρο στην είσοδο του δελφινιού ότι επιβαίνει του πλοίου ο Γεώργιος Παπανδρέου.
Μπαίνω ήδη φορτισμένος συναισθηματικά από την είδηση και αντικρίζοντας τον, νοιώθω από την ένταση μου «τον κόσμο να γυρνάει». Βγαίνω πάλι από το δελφίνι νοιώθοντας πλέον και δυσφορία. Κάθομαι σε ένα κράσπεδο και προσπαθώ να συνέλθω.
Τελικά, με βαριά καρδιά ξεκίνησα για το δρομολόγιο με λίγα λεπτά καθυστέρηση λόγω της φόρτισής μου. Το πλοίο εκτέλεσε κανονικά όλο το δρομολόγιο του χωρίς καθυστερήσεις.
Μη μπορώντας να τον αποφύγω ως επιβάτη καθώς είχε κανονικά εισιτήριο και εκείνος και η σύζυγός του και οι συνοδεία του, αλλά και νοιώθοντας προσβεβλημένος από την παρουσία του στο πλοίο μου, το ίδιο απόγευμα με το πέρας του δρομολογίου έκανα γνωστή τηλεφωνικά την παραίτηση μου.
Το πρωί της Δευτέρας, με τα γραφεία της εταιρείας πλέον ανοιχτά, την έστειλα και εγγράφως μέσω φαξ καθώς και με κούριερ. Το απόγευμα της επομένης μέρας ο αντικαταστάτης μου είχε φτάσει στη Σάμο και την επομένη , 25 Ιουλίου, παρέδωσα την Πλοιαρχία.
Έτσι έχει το χρονικό του συμβάντος Κύριοι, και καμιά σχέση με τις ανακρίβειες που θέλουν το υδροπτέρυγο να έχει μέχρι και καταπέλτη».
Ο καπετάν Νίκος Χατζηνάκης με καταγωγή από την Ικαρία είναι καπετάνιος καριέρας. Προερχόμενος από τα ποντοπόρα πλοία τα τελευταία δυόμιση χρόνια είναι στην ακτοπλοΐα και συγκεκριμένα στα υδροπτέρυγα της AEGEAN FLYING DOLPHINS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.