Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΜΑΡ Ρεσιτάλ λογοκρισίας σε ΕΡΤ και 9.84



Δεν προλάβαμε να χωνέψουμε ακόμη την λογοκρισία του φιλιού της σειράς "Downtown Abbey" της ΝΕΤ κατόπιν εντολής του κ. Σπυρόπουλου,εκλεκτού της ΔΗΜΑΡ για την θέση του γενικού διευθυντή Τηλεόρασης της ΕΡΤ.

Τον Σπυρόπουλο βέβαια τον έκραξε ο κ. Ν. Σίμου.διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, κάνοντας ευθέως λόγο για «ατυχή απόφαση λογοκριτικής παρέμβασης»,ο οποίος συμπληρώνει ότι δεν είχε ανημερωθεί - και ούτε φυσικά εγκρίνει - την αποφαση να κοπεί η επίμαχη σκηνή.  

Πιο πριν όμως μας διέσυραν,για άλλη μια φορά τα διεθνή μέσα ενημέρωσης,με πρώτα το Reuters και το BBC,για να ακολουθήσουν όλα τα βρετανικά κυρίως,αρκετά ευρωπαικά αλλα και αμερικάνικα ΜΜΕ.

Αλλά το κακό συνεχίζεται,στα ερτζιανά αυτήν την φορά.

 Μία μέρα μετά τον διεθνή διασυρμό της ΕΡΤ,την περασμένη Τρίτη, ο διευθυντής του Αθήνα 9,84 Τάκης Καμπύλης,έταιρος ΔΗΜΑΡίτης, "έκοψε¨ απο τον αέρα την εκπομπή της δημοσιογράφου Λαμπρινής Θωμά.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Αγγέλας Νταρζάνου,η κα Θωμά "τόλμησε¨ να ξεστομίσει το εξής,στην διάρκεια της εκπομπής της: "Αυτό που ακούστηκε στο Δελτίο Ειδήσεων", είπε, "είναι τοποθέτηση της διεύθυνσης του σταθμού και όχι των εργαζομένων". 

Αμέσως μόλις τελείωσε η εκπομπή της, ώρα 17:00, με συνοπτικές διαδικασίες δικτατορίσκου,της ανακοινώθηκε από στέλεχος της διοίκησης ότι η εκπομπή της "Μεσημβρινοί και Παράλληλοι" κόβεται και η ίδια μετακομίζει από τον "αέρα" του σταθμού στο portal, νυκτερινή βάρδια,18:00 - 24:00.

Η Άγγελα Νταρζάνου,σημειώνει επίσης ότι "όλος ο σταθμός γνωρίζει ότι είναι μητέρα μονογονεϊκής οικογένειας".

 Ψιλά γράμματα για τον κο Καμπύλη και την ΔΗΜΑΡοπαρέα του.

Ρε παλιόφιλοι,μήπως τελικά ΔΗΜΑΡ σήμαινε Δεν ΉΜασταν ΑΡιστεροί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.