Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

GUARDIAN Σαμαράς , Στουρνάρας και Πρέσβης στο Ισραήλ έδωσαν αγώνα για να πέσει το σήμα της ΕΡΤ από ιδιωτικό δορυφόρο. Απειλές Στουρναρα σε EBU









ERT shutdown: Greece puts pressure on Israeli firm over state broadcaster


Ambassador approaches RRsat, an Israeli company that had been helping to keep shut-down station on air
  • Lisa O'Carroll
  • guardian.co.uk, Tuesday 18 June 2013




Η ΕΡΤ έχει μείνει στον αέρα, παρά τη διαταγή από την κυβέρνηση να κλείσει. Φωτογραφία: Ορέστης Παναγιώτου / EPA




Tο κλείσιμο της ΕΡΤ : Η Ελλάδα ασκεί πίεση σε ισραηλινή εταιρεία για τον κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα.



Πρέσβης πλησιάζει την RRsat, μια ισραηλινή εταιρεία που βοηθούσε  να κρατηθεί ο κλειστός σταθμός στον αέρα




Οι προσπάθειες για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρατική τηλεόραση, αφότου η κυβέρνηση διέταξε να κλείσει, δέχθηκαν ένα πλήγμα, μετά από μια διπλωματική παρέμβαση στο Ισραήλ.
 


Ο Έλληνας πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, ζήτησε τη βοήθεια του πρεσβευτή του στο Τελ Αβίβ, αφού μία από τις εταιρίες που κρατούσαν την ΕΡΤ στον αέρα ανήκε σε ισραηλινή εταιρεία.



Οι δημοσιογράφοι κατέλαβαν το στούντιο της ΕΡΤ, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και είναι σε θέση να κρατήσουν στον αέρα μια αδιάλειπτη υπηρεσία ειδήσεων,  από τις 11 Ιουνίου, όταν ο Σαμαράς διέταξε την αιφνιδιαστική διακοπή λειτουργίας της, χάρη στην Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοφωνίας που τους παρείχε  τεχνικές εγκαταστάσεις για να συνεχίσουν τη μετάδοση στα ελληνικά σπίτια, μέσω τριών δορυφόρων .
 


Αξιωματούχοι στην Αθήνα επιβεβαίωσαν ότι ο πρεσβευτής στην Ελλάδα στο Ισραήλ, Σπύρος Λαμπρίνης, είχε συνομιλίες με την ισραηλινή κυβέρνηση, αφού κατέστη σαφές ότι η RRsat, μια ιδιωτική τοπική εταιρεία και υπεργολάβος της EBU, συνέχιζε να μεταδίδει το πρόγραμμα της ΕΡΤ μέσω των εγκαταστάσεων uplink που είχε στην Ελλάδα .



Αλλά ο αξιωματούχος απέφυγε να πει ότι είχαν προτρέψει την ισραηλινή κυβέρνηση να παρέμβει. «Ο πρέσβης παρέδωσε στις αρμόδιες αρχές μια επιστολή από τον Υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, εξηγώντας τη νέα κατάσταση στην Ελλάδα και καθιστούσε σαφές ότι το εθνικό υπουργείο οικονομίας είναι πλέον η «διάδοχη οντότητα » της ΕΡΤ», δήλωσε ο αξιωματούχος στην εφημερίδα Guardian.


 
"Δεν προέβη σε κάποια τέτοια απαίτηση, αλλά, ναι, είναι μια μάλλον δυσάρεστη κατάσταση", πρόσθεσε ο υπάλληλος ο οποίος επικοινώνησε με τον πρέσβη πριν μιλήσει με τον Guardian.




Η EBU έλαβε μια επιστολή από τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών  προειδοποιώντας την για έννομες συνέπειες της δράσης της την περασμένη εβδομάδα, παρά τη, διεθνή καταδίκη του κλεισίματος του ραδιοτηλεοπτικού οργανισμού.



Γίνεται κατανοητό ότι η  RRSat είπε στην EBU ,μέσω επιστολής, ότι αποφάσισε να σταματήσει την μετάδοση του σήματος της ΕΡΤ, αφότου την πλησίασε άμεσα ο Έλληνα πρέσβης στο Ισραήλ.
Δύο από τους δορυφόρους συνεχίζουν να μεταδίδουν το σήμα, που σημαίνει ότι υπάρχει ακόμα κάποια κάλυψη στην Ελλάδα μαζί με το διαδίκτυο.
 


Οι δημοσιογράφοι μέσα στο κατειλημμένο κτίριο της ΕΡΤ στην Αθήνα, δηλώνουν ότι  το προσωπικό συνεχίσει να εργάζεται δωρεάν, βγάζοντας προγράμματα στον αέρα, ενώ εκατοντάδες διαδηλωτές ξαγρυπνούν απ’ έξω. Οι τηλεφωνικές γραμμές έχουν αποκοπεί, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ρεύμα στο κτίριο.


 Μετάφραση : LEFTeria-news



ΔΙΑΒΑΣΤΕ - ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ 






VIDEO.Ρεπορτάζ FRANCE 24 Πως σχολίασαν οι Γαλλικές εφημερίδες το μαύρο στην ΕΡΤ.



L'Humanité : “Αποκαλύψεις: Η ΕΡΤ ήταν επικερδής” Έγγραφο που δείχνει κερδοφορία της ΕΡΤ, κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο.



NEW EUROPE (ΒΕΛΓΙΟ). Παράνομο το κλείσιμο της ΕΡΤ κατά παράβαση 2 συγκεκριμένων Εθνικών Νόμων-Κοινοτικών Οδηγιών, σύμφωνα με διαρροές Κομισιόν!



VIDEO.Ρεπορτάζ FRANCE 24 Πως σχολίασαν οι Γαλλικές εφημερίδες το μαύρο στην ΕΡΤ.



«Η ΕΡΤ ανήκει στον Ελληνικό λαό». Διαμαρτυρία Αλληλεγγύης στην Ελλ.Πρεσβεία στις Βρυξέλλες από την Διεθνή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ)



 Κατατέθηκε Πρόταση προς συζήτηση στο Βρετανικό Κοινοβούλιο για την ΕΡΤ!!



MORNING STAR Οι Έλληνες δημοσιογράφοι αψηφούν τον «πολιτιστικό βανδαλισμό». Οργισμένη δήλωση Προέδρου IFJ



Η επείγουσα επιστολή που έστειλε στον Σαμαρά η Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ). Καλεί σε διαδηλώσεις αλληλεγγύης έξω από τις Ελληνικές πρεσβείες.




LE MONDE. Το κλείσιμο της ΕΡΤ : ποτέ δεν ξαναείδαμε κάτι τέτοιο, "ακόμη και κατά τη διάρκεια της δικτατορίας. Θυμίζει Ρουμανία του Τσαουσέσκου"






AP. "Το Συμβούλιο της Ευρώπης καταδικάζει το κλείσιμο της Ελληνικής κρατικής τηλεόρασης"





ΦΩΤΟ.ΕΞΩΦΥΛΛΟ LIBERATION “ΕΛΛΑΔΑ.Ποιός έκλεισε την τηλεόραση?”




VIDEO.EURONEWS. EBU «Στη χειρότερη σελίδα της ιστορίας της Ευρώπης, όταν δεν υπήρχε απολύτως καθόλου δημοκρατία σε διάφορες χώρες, ποτέ, δεν συνέβη κάτι τέτοιο»





ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ Tο κλείσιμο της ΕΡΤ στην Ελλάδα είναι «Πλήγμα για την Δημοκρατία»



Απο τα γηπεδα και το ράδιο-Αλιβέρι,στην ΕΡΤ,μέσω Κεδίκογλου. 



VIDEO.EURONEWS Διαμαρτυρία αλληλεγύης στην ΕΡΤ από δημοσιογράφους, έξω από την Ελληνική πρεσβεία στις Βρυξέλλες




ΑΡΧΕΙΟ. ΚΛΟΠΗ. Με υπογραφή Κεδίκογλου, 75 εκατ.ευρω απο το ανταποδοτικο της ΕΡΤ,δωρο στους ιδιωτες της ενεργειας!

 





http://www.guardian.co.uk/media/2013/jun/18/ert-shutdown-greece-israel



Efforts to keep Greek state TV alive after the government ordered it to be shut down were dealt a blow after a diplomatic intervention in Israel.
The Greek prime minister, Antonis Samaras, requested the assistance of his ambassador in Tel Aviv after it emerged that one of the companies keeping ERT on air was owned by an Israeli firm.

Defiant journalists occupying ERT studios in Athens and Thessaloniki have been able to keep an unbroken skeleton news service going since 11 June, when Samaras ordered its abrupt closure, thanks to the European Broadcasting Union which provided technical facilities to continue transmitting into Greek homes via three satellites.
Officials in Athens confirmed that Greece's ambassador to Israel, Spyros Lambrinis, had held talks with the Israeli government after it became clear that RRsat, a privately-owned local company and subcontractor of the EBU, was continuing to transmit ERT via its uplink facilities in Greece.
But the official stopped short of saying that he had urged the Israeli government to intervene. "The ambassador handed the relevant authorities a letter from the finance minister, Yannis Stournaras, explaining the new situation in Greece and making it clear that the national economy ministry is now the 'successor entity' to ERT," he told the Guardian.
"He made no demands as such but, yes, it is a rather unpleasant situation," added the official who contacted the ambassador before speaking to the Guardian.
The EBU received a letter from the Greek finance minister warning of legal consequences to their action last week, despite international condemnation of the broadcaster's closure.
It is understood that RRSat told the EBU in a letter it had decided to stop broadcasting ERT's signal after being approached directly by the Greek ambassador to Israel.
Two of the satellites are continuing to broadcast the signal, meaning there is still some coverage in Greece alongside internet streaming.
Journalists inside the occupied ERT building in Athens said staff continue to work for free, putting programmes out on air while hundreds of protestors maintain a vigil outside. The phone lines have been cut off, but there is still power in the building.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.