Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2013

DAILY MAIL 29 Ιανουαρίου 2013 «Οι ΗΠΑ υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ» - Κατέβηκε σε 24 ώρες.



Στις 29 Ιανουαρίου 2013, η πλέον δημοφιλής καθημερινή εφημερίδα της Βρετανίας, η Daily Mail, στην ηλεκτρονική της έκδοση δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο

“Οι ΗΠΑ «υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ" 






24 ώρες μετά, κατέβηκε.


Η εφημερίδα δέχθηκε μήνυση από Βρετανική εταιρεία εξοπλιστικών προγραμμάτων όπου ενέπλεκε δυο στελέχη της και ήρθε σε δικαστικό συμβιβασμό






 Στο LEFTeria-news είχαμε αναρτήσει και ένα άλλο παρόμοιο ρεπορτάζ, ατό το περιοδικού Foreign Policy στις 28 Αυγούστου 2013.


Με το ενδεχόμενο Αμερικάνικης επέμβασης στην Συρία ανοιχτό, το έγκριτο περιοδικό δημοσίευε από τα αρχεία της CIA, έγγραφο που σε συνδυασμό με το 4σέλιδο ρεπορτάζ του, αποκαλύπτει τον ρόλο των Αμερικανών στις επιθέσεις των Ιρακινών με το αέριο Σορίν, το 1982.


Επιθέσεις για τις οποίες αργότερα κατηγορήθηκε το Iρακινό καθεστώς και έπειτα δέχθηκε δύο Αμερικάνικες επεμβάσεις.


Διαβάστε παρακάτω μια σχετική ανάρτηση από την ιστοσελίδα της Καναδικού Κέντρο Ερευνών για την Παγκοσμιοποίηση (CRG), με ημερομηνία 26 Αυγούστου 2013.


Θυμίζουμε ότι το CRG είχε αναρτήσει τον Νοέμβριο του 2012, video και κείμενο στις σχετικα με το πώς H λιτότητα της ΕΕ οδήγησε την Ελλάδα σε μέτρα καταστολής.






“US Backed Plan to Launch Chemical Weapon Attack on Syria and Blame it on Assad Government”

By Patrick Henningsen

Global Research, August 26, 2013





«Οι ΗΠΑ υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ»


 Η Daily Mail κάτέβασε γρήγορα το άρθρο μέσα σε 24 ώρες, ενώ δεν προσέφερε καμιά επίσημη διάψευση, αλλά απλώς το έσβησε από την ιστοσελίδα της, αλλά βρέθηκε ως screen shot.







Η Daily Mail αργότερα δέχθηκε μήνυση από την εταιρεία, Britam Defense και αναγκάστηκε να δημοσιεύσει μια αναίρεση.


Η Guardian ανέφερε στις 26 Ιουνίου 2013:

"Η Daily Mail ζήτησε συγγνώμη και θα καταβάλει £ 110.000 ως αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση σε μια εταιρεία αμυντικών συστημάτων του Λονδίνου καθώς κακώς την συνέδεσε  με μια φερόμενη συνωμοσία χημικών όπλων στη Συρία.


Η Britam Defence Limited κατήγγειλε ότι σε ένα σχετικό άρθρο της, η Daily Mail, στην ιστοσελίδα της, κατηγόρησε ψευδώς δύο στελέχη της για συνωμοσία σε μια "φαύλη και παράνομη δολοπλοκία" στην Μέση Ανατολή “για τεράστια οικονομική ανταμοιβή”.


Το άρθρο ανέφερε ένα email που υποτίθεται ότι εστάλει ανάμεσα σε δύο στελέχη της εταιρείας, που ισχυριζόταν οτι έδειχνε ότι η Britam είχε συμφωνήσει για μια προμήθεια χημικών όπλων στην Homs για χρήση σε μια επίθεση. Ωστόσο, τα emails αποδείχθηκε ότι είχαν χαλκευθεί "

Μία από τις αρχικές διαρροές που οδήγησαν σε αυτή τη σύντομη, αλλά θαμμένη ιστορία, περιεχόταν στις διαρροές πληροφοριών για την Britam, (Britam Leaks), η οποία εκεί λεπτομερώς ανέλυε το υποτιθέμενη σχέδιο που θα πραγματοποιούνταν, για το οποίο ειπώθηκε οτι έχει λάβει το πράσινο φως από την Ουάσιγκτον και επρόκειτο να χρηματοδοτηθεί από το Κατάρ.

Παρά το γεγονός ότι επιτεύχθηκε συμβιβασμός όσον αφορά την δυσφήμιση των ονομάτων των δύο στελεχών της Britam που αναφέρονται στο άρθρο της Mail, είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι η ίδια η δολοπλοκία δεν συνέβη - και εδώ έγκειται το πρόβλημα με το μυστικοπαθές σκιώδες κράτος και με όλη αυτή την πομπή των ιδιωτικών εταιρειών, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.



Μετάφραση: LEFTeria-news



ΔΙΑΒΑΣΤΕ - ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

“Καταταγείτε μας έλεγαν…” BUSINESS INSIDER Στρατιώτες ΗΠΑ «Είμαστε στα όρια μας, κουρασμένοι, και άφραγκοι» - "Ψηφίστε Όχι για την Συρία"



ΕΓΓΡΑΦΟ. Foreign Policy (USA) Αρχεία αποκαλύπτουν ότι ΗΠΑ βοηθούσαν Σαντάμ στον χημικό πόλεμο, για τον οποίο έπειτα τον κατηγόρησαν.



VIDEO.TELEGRAPH. Πρ.ΓΓ.ΝΑΤΟ De Hoop Scheffer Μιλήστε με Ιράν & Ρωσία - Όποιος προτείνει στρατιωτική δράση πρέπει να πάει να κοιταχτεί!


VIDEO.Στρατηγός Wesley Clark. Είχε παρθεί απόφαση για επίθεση στην Συρία απο το 2001, όπως και σε άλλες 6 χώρες.


INDEPENDENT. Έχει καταλάβει ο Ομπάμα ότι συμμαχεί με την Αλ Κάιντα? Τι έγινε στην τελευταία επίθεση ΗΠΑ στην περιοχή.




VIDEO & ΚΕΙΜΕΝΟ.GRG (Canada) Greece: Days of Decline.Οδοιπορικό Συγκρούσεων







The Mail quickly pulled the story down within 24 hours, offering no formal retraction, but simply wiped it clean from their website, but we have a screen shot.

The Mail was later sued by Britam Defense, and forced to publish a retraction.

The Guardian reported on June 26th:

“The Daily Mail has apologised and paid £110,000 in libel damages to a London defence firm it wrongly linked with an alleged chemical weapons plot in Syria.
Britam Defence Limited complained that an article on the Daily Mail’s website Mail Online falsely accused two of its executives of conspiring in a “nefarious and illegal plot” in the Middle Eastern state “for enormous financial reward”.
The article quoted one email supposedly sent between two executives at the company which claimed to show that Britam had agreed to supply chemical weapons to Homs for use in an attack. However, the emails turned out to be forged.”

One of the original leaks which led to this brief, but buried story, was contained in the Britam Leaks, which detailed the alleged plan to be carried out which was said to have received a green light from Washington and was to be financed by Qatar.

Although a libel settlement was reached regarding naming the two Britam executives mentioned in the Mail article, it’s hard to prove that the plot itself did not happen – and herein lies the problem with the secretive shadow state and its array of private contractors in both the US and UK.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.