Ή του ύψους ή του βάθους – που είναι και πιο ταιριαστό – με
τα υποβρύχια.
¨Η θα πληρώνουμε υπερσύγχρονα που θα γέρνουν ή θα εξοπλίζουμε υποβρύχια που καθελκύστηκαν το 1970, όπως
της κλάσης «Γλαύκος» (209/1100), στα οποία αναφέρεται το δημοσίευμα του IHT.
Θεόδωρος L Βαλμάς, Αθήνα
9 Ιαν, 2014
Το ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ενέκρινε την απόκτηση έξι μπαταριών υποβρυχίων μολύβδου-οξέος από την Sunlight SA στις 8 Ιανουαρίου με κόστος 16.9 εκατ. ευρώ (23 εκατ. ευρώ δολάρια).
Οι μπαταρίες θα τοποθετηθούν σε τρία υποβρύχια TKMS Τύπου 209/1100 του Πολεμικού Ναυτικού που δραστηριοποιούνται σήμερα και σε τα τρία υποβρύχια Τύπου 209/1200, που βρίσκονται σε υπηρεσία εδώ και 40 και 33 έτη αντίστοιχα.
Η Ελλάδα χρησιμοποίησε αρχικά τέσσερα από κάθε τύπο υποβρυχίων, αν και το Γλαύκος (S-110), αποσύρθηκε τον Ιούνιο του 2011 και το Ωκεανός (S-118) είναι στα Ελληνικά Ναυπηγεία, στο Σκαραμαγκά, και βρίσκεται στο πρόγραμμα αναβάθμισης Neptune II.
Η αγορά των μπαταριών
από τη Sunlight εγκρίθηκε αρχικά το Νοέμβριο του 2013, ενώ η ένσταση από την ανταγωνίστρια Hawker
GmbH, η οποία απορρίφθηκε πρόσφατα, καθυστερήσε την αγορά.
Μετάφραση - Απόδοση: LEFTeria-news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.