Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

LLOYD'S LIST.Αδωνις Γεωργιάδης. Οι απλοί Έλληνες δεν κατανοούν ότι οι εφοπλιστές αγαπάνε την Ελλάδα.Όχι άλλοι φόροι για τους εφοπλιστες.


EXCLUSIVE: Greek government rules out tax on shipping after cabinet discussion

Tuesday 22 November 2011

Adonis Georgiadis argued that many ordinary Greeks, themselves facing massively increased tax demands, fail to understand the vital economic role played by shipowners. "They love Greece, they want to help Greece, and we are here to make their way to helping Greece even easier," he insisted.

H Lloyd's List είναι η κορυφαία εφημερίδα για το ναυτιλιακό κλάδο και καλύπτει όλους τους τομείς της ναυτιλίας παγκοσμίως. Εκεί έσπευσε να δώσει συνέντευξη ο Άδωνις Γεωργιάδης,ακριβώς μόλις ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο του υφυπουργού,στην κυβέρνηση Παπαδήμου.

Από το City του Λονδίνου,ο υφυπουργος Γεωργιάδης,στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα στο εφοπλιστικό κεφάλαιο αλλά και προσωπική εγγύηση,ότι δεν θα υπάρξουν άλλοι φόροι για τους εφοπλιστές.

Το δημοσίευμα,αναδημοσιεύτηκε σε διάφορες εφοπλιστικές ενώσεις και επιχειρήσεις και έτυχε μεγάλης προβολής στο εξωτερικό. Εμείς είχαμε αναρτήσει το θέμα τον Ιούνιο του 2012,μέσα απο μια ανάρτηση της πολυεθνικής EUF.
Οταν ο Αδωνις Γεωργιαδης εγγυωταν προσωπικα στους εφοπλιστες οτι δεν θα φορολογηθουν και οτι θα πουλησει τα λιμανια!!

Τώρα αναδημοσιεύουμε ένα μεγαλύτερο απόσπασμα,απο την Lloyd's List, αλλά και απο ρεπορτάζ που έγινε για λογαριασμό της 'Ενωσης Εφοπλιστών και Πρακτόρων,Bangkok
Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι πολλοί απλοί Έλληνες,αντιμετωπίζουν μια μαζική αύξηση φόρων και αδυνατούν να κατανοήσουν το ζωτικό οικονομικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εφοπλιστές.

«Αγαπούν την Ελλάδα, θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα και είμαστε εδώ για να κάνουν το δρόμο τους για να βοηθήσουν την Ελλάδα, ακόμα πιο εύκολο", επέμεινε


Ούτε συμφωνεί ο ίδιος με την εισήγηση ότι οι Έλληνες εφοπλιστές θα έχουν δυσκολίες στην άντληση κεφαλαίων, ακόμη και αν οι ελληνικές τράπεζες κλείσουν τις πόρτες για νέα δάνεια.

«Είναι καλοί πελάτες των τραπεζών, και εξακολουθούν να είναι, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ΟΚ με τα δάνειά τους. Οι ελληνικές τράπεζες έχουν προβλήματα, αλλά όχι από τους εφοπλιστές», επέμεινε.


"ΟΙ Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επίσης διεθνή δάνεια και έτσι δεν επηρεάζονται πραγματικά από την ελληνική κρίση. Ούτε ένας από τους εφοπλιστές δεν μου είπε ότι έχει προβλήματα με τις τράπεζες. Έχουν τα προβλήματα που η παγκόσμια οικονομία έχει, αλλά όχι κατι περισσότερο."

"Πολλές φορές, οι δημοσιογράφοι της τηλεόρασης και των εφημερίδων λένε τα πράγματα που οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να ακούσουν, ειδικά σε μια περίοδο κατά την οποία οι άνθρωποι είναι ανήσυχοι και εξαγριωμένοι. Η αλήθεια είναι ότι, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ήδη βάλει πολλά χρήματα στην ελληνική οικονομία.Τους το αναγνωρίζουμε όα αυτάνωρίζουμε όλα αυτά και θέλουν να βοηθήσουν ακόμα περισσότερο. "
                                                    
Ακόμα κι έτσι, ο κ. Γεωργιάδης ανέλαβε την ισχυρή δέσμευση μα μην φορολογήσει την ναυτιλία, σε καμία περίπτωση. Είπε: «Εγώ μπορω να σας το εγγυηθώ γιατί αυτό είναι κάτι που έχουμε συζητήσει ήδη στο υπουργικό συμβούλιο και αυτή είναι η νέα πολιτική της κυβέρνησης μας για να βοηθήσει τους Έλληνες εφοπλιστές, να βοηθήσει την οικονομία μας Όχι άλλοι φόροι,για τους Έλληνες εφοπλιστές, μπορείτε να είστε σίγουροι για αυτό".


Ο κ. Γεωργιάδης πρόσθεσε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις στα σχέδια για ιδιωτικοποίηση των λιμένων και των ναυπηγείων. 
BSAA : The Bangkok Shipowners and Agents Association

Mr Georgiadis, who was in London this week for the International Maritime Organization assembly, serves as deputy minister for development, competitiveness and shipping, and has lead responsibility for shipping in that department.

While he accepted that economic turbulence could not but have an impact on Greek shipping, he nevertheless was confident that the need of world trade for shipping services would enable the sector to haul through.

Nor did he agree with the suggestion that Greek owners will have difficulty in raising finance, even if Greek banks shut the doors to new loans.

"They are good clients of the banks, and they are still in most cases OK with their loans. Greek banks have problems, but not from shipowners," he insisted.



"Greek shipowners also have international loans, so they are not really affected by the Greek crisis. Not a single one of them has told me that he has problems with his banks. They have the problems the world economy has, but no more."

Greek shipowners give a lot of money to Greece, and one of the tasks of the new government will be to find ways to help them to give more. However, this need not entail ending current arrangements that grant them what is in effect tax exemption.

Instead, practical steps will be taken to grow the Greek flag, for instance through permission to use armed guards in piracy prone waters, which will put it on a level playing field with its rivals. There could also be an increased emphasis on seafarer training.

Mr Georgiadis admitted that there is a popular clamour for shipowners to pay their way, with another wave of industrial action expected in December when an unpopular new property tax is imposed through a levy on electricity bills.

"Many times, television and newspaper journalists say the things that most people want to hear, especially in a period when people are anxious and furious. The truth is, Greek shipowners already put a lot of money into the Greek economy. We all know them for that, and they want to help even more


Even so, Mr Georgiadis gave a cast iron commitment not to tax shipping in any circumstances. He said: "I can offer this guarantee because this is something we have discussed already in cabinet, and it is our new government's policy to help Greek shipowners help our economy. No more taxes for Greek shipowners, you can be sure about that."

Mr Georgiadis added that there would be no let-up in plans to privatise ports and shipyards. While there is pressure for a quick sale, assets will be priced realistically and not sold for an unnecessarily low return simply to get them off the books as soon as possible.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.