Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Σαμαράς-Βαρβιτσιώτης χάρισαν δεύτερη μείωση μισθώματος στην COSCO! Τι έχει δοθεί στους Κινέζους από το 2009 μέχρι σήμερα.





Τα κατάφερε η COSCO!

Με την βοήθεια Σαμαρά-Βαρβιτσιώτη.

Ενώ έχει λάβει μεταξύ άλλων μια λεόντειο σύμβαση παραχώρησης της Προβλήτας, ενώ κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν την ενοχλεί,
ενώ απολαμβάνει αναρίθμητες φοροαπαλλαγές,
ενώ της έχει προσφερθεί δίκτυο σιδηροδρόμου 12 χιλιομέτρων,
τώρα λαμβάνει νεα μείωση του μισθώματος.


Οι Κινέζοι “επενδυτές” πρεπει να καταβάλλουν για το 2013, 28 εκατ. ευρώ, μέρος των οποίων αποτελεί το ελάχιστο εγγυημένο τίμημα.


 Όμως η ήδη συμφέρουσα για την Cosco σύμβαση του 2009 υπέστη μεταβολή το 2011, την οποία πάλι είχε ζητήσει ο Κινέζικος Όμιλος.


Η  Cosco ζητούσε αναστολή του ετήσιου εγγυημένου ανταλλάγματος που είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν στον ΟΛΠ βάσει της σύμβασης παραχώρησης του 2008, μέχρι να επιστρέψει το ΑΕΠ της χώρας στα επίπεδα προ κρίσης.


Πληροφορίες ανέφεραν ότι ζητούσε αναστολή πληρωμής μέχρι το 2025 και κάποιοι άλλοι μέχρι το 2034.


Λες και το ΑΕΠ της χώρας μας έπεσε μόνο για την Cosco και όχι για τον ΟΛΠ.



Στο περιθώριο όλων αυτών οι Κινέζοι ανακοίνωσαν αύξηση των εσόδων για το πρώτο εξάμηνο του 2013 από το λιμάνι του Πειραιά,


Συγκεκριμένα τα έσοδα της ΣΕΠ το πρώτο εξάμηνο του 2013 αυξήθηκαν κατά 5,4% και ανήλθαν στα 73,33 εκατ. δολ. έναντι 69,545 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012.



Και όλα αυτά ενω υπάρχει και ρεπορτάζ που έκανε το τηλεοπτικό κανάλι του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με τον πιθανό συσχετισμό κινέζικου παραεμπορίου και της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων.


Επίσης το Ελληνικό Δημόσιο χορήγησε παράνομες κρατικές ενισχύσεις στη θυγατρική της Cosco, τη ΣΕΠ Α.Ε., που κάποιες από αυτές δεν προβλέπονταν στην προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού και δόθηκαν με συμπληρωματικά άρθρα στον νόμο με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης για τον προβλήτα ΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά.


Για αυτό το θέμα έτρεχε εκ μέρους των επενδυτών ο πρ.Υπουργός Ναυτιλίας, Μουσουρούλης, έντρομοςστις Βρυξέλλες για να το διευθετήσει!



Και μια ερώτηση-κουίζ για το τέλος. Η Cosco πληρώνει στον ΟΛΠ ετήσιο μίσθωμα. Αν τον αγοράσει ποιός θα πληρώνει σε ποιόν;
Η Cosco-ΣΕΠ στην Cosco-ΟΛΠ;



Ακολουθεί το ρεπορτάζ της Χριστίνας Παπασταθοπούλου, όπως δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα των Συντακτών στις 30/08/13, καθώς και η ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ με ίδια ημερομηνία.





Κερδισμένη η Cosco από τη συμφωνία με ΟΛΠ


Οι Κινέζοι φαίνεται ότι κερδίζουν τη μείωση του εγγυημένου ανταλλάγματος που κατέβαλαν στον ΟΛΠ ετησίως. Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια υποστηρίζουν όμως ότι η συμφωνία αυτή ουσιαστικά θα οδηγήσει στην κατάργηση του «ενοικίου».


Έπειτα από διαβουλεύσεις δυο ολόκληρων μηνών και ισχυρές κυβερνητικές πιέσεις, υπεγράφη το απόγευμα της Παρασκευής ο «φιλικός διακανονισμός» ανάμεσα στην ΣΕΠ ΑΕ (Cosco) και ΟΛΠ ΑΕ.
Βάσει του πρακτικού της συμφωνίας που δόθηκε από τον ΟΛΠ στη δημοσιότητα, οι Κινέζοι φαίνεται ότι κερδίζουν τη μείωση του εγγυημένου ανταλλάγματος που κατέβαλαν στον ΟΛΠ ετησίως.



Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια υποστηρίζουν όμως ότι η συμφωνία αυτή ουσιαστικά θα οδηγήσει στην κατάργηση του «ενοικίου».



Το επίμαχο σημείο της συμφωνίας όπως αυτό καταγράφεται στο πρακτικό, αναφέρει: «Να μην καταργηθεί το ελάχιστο εγγυημένο αντάλλαγμα, αλλά να προσαρμοσθεί η καταβολή βάσει οικονομικών δεικτών (ΑΕΠ) λόγω της μεταβολής των οικονομικών δεδομένων στην σύνθεση των φορτίων της αρχικής σύμβασης».


Να σημειωθεί ότι εξαρχής βασικό αίτημα της Cosco ήταν η αναστολή του εγγυημένου ανταλλάγματος μέχρι να επιστρέψει το ΑΕΠ της χώρας στα επίπεδα προ κρίσης και συγκεκριμένα στο 2009, τότε δηλαδή που υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης. Αίτημα το οποίο η διοίκηση του ΟΛΠ δεν δεχόταν μέχρι και τελευταία στιγμή.


Σύμφωνα με πληροφορίες, τις τελευταίες ημέρες και ενώ έληγε η χρονική παράταση που είχε δοθεί για τις διαβουλεύσεις, παρενέβη προσωπικά ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος έδωσε εντολή να βρεθεί λύση.


Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι από τη Πέμπτη, πληροφορίες από την πλευρά του υπουργείου Ναυτιλίας έλεγαν ότι ο πρωθυπουργός αποφάσισε να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ μέσω πώλησης μετοχών του και μάλιστα τηλεφώνησε ο ίδιος στον υπουργό Ναυτιλίας, Μιλιτιάδη Βαρβιτσιώτη και του ζήτησε να ετοιμάσει το χρονοδιάγραμμα της ιδιωτικοποίησης τις επόμενες δεκαπέντε ημέρες.


Άμεση ήταν η αντίδραση των εργαζομένων στα λιμάνια μετά την δημοσιοποίηση του «φιλικού διακανονισμού». Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), με μια ανακοίνωση κόλαφο, υποστηρίζει ότι η «κυβέρνηση χρησιμοποιεί τα λιμάνια ως προσωπικό της λάφυρο που το ξεπουλάει στον βωμό της πρόσκαιρης επιβίωσης της αδιέξοδης και καταστροφικής πολιτικής της».




ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
  ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
 ( ΟΜ.Υ.Λ.Ε )

ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΟΛΠ

Πειραιάς 30.08.2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι τελευταίες εξελίξεις στα Λιμάνια και ιδιαίτερα στον ΟΛΠ αποδεικνύουν ότι η Κυβέρνηση χρησιμοποιεί τα Λιμάνια ως προσωπικό της λάφυρο που το ξεπουλάει στον βωμό της πρόσκαιρης επιβίωσης της αδιέξοδης και καταστροφικής πολιτικής της.

Με τον απαράδεκτο «φιλικό διακανονισμό» μεταξύ ΟΛΠ και COSCO παραχωρούν, χωρίς διαγωνιστική διαδικασία, το Δυτικό Μέτωπο του Λιμανιού .ως «πανωπροίκι» στην COSCO. Με την ουσιαστική κατάργηση του εγγυημένου τιμήματος που προβλέπει η αρχική σύμβαση προχωρούν σε μία ακόμη χαριστική πράξη προς την COSCO. Έτσι υπονομεύεται η οικονομική θέση του Δημόσιου ΟΛΠ, καθώς και τα Δημόσια Έσοδα.

Αυτό, σε συνδυασμό με την απαίτηση της COSCO για απόκτηση του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ και την αποδοχή της απαίτησης από την Κυβέρνηση, όπως διοχετεύεται στον τύπο, οδηγούμαστε στο τέλειο ξεπούλημα και σε σκανδαλώδη ενέργεια.

Οδηγούμαστε, δηλαδή, σε ένα καθεστώς όπου η COSCO θα μεταβληθεί σε ιδιοκτήτη και ταυτόχρονα παραχωρησιούχο (ενοικιαστή) του ΟΛΠ. Θα αποκτήσει όλο τον ΟΛΠ χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Παράλληλα θα αποκτήσει δικαιώματα Δημόσιας Αρχής.

Όλα αυτά ασφαλώς θα τύχουν νομικής διερεύνησης, ως προς την νομιμότητά τους, αφού παραβιάζεται κατάφωρα η νομοθεσία περί δημοσίων συμβάσεων. Αυτό άλλωστε προκύπτει και από τα 23 ερωτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Ελληνική Κυβέρνηση.

Καλούμε για μια ακόμη φορά την δικομματική Κυβέρνηση να εγκαταλείψει τον ολισθηρό δρόμο στον οποίο βαδίζει.

Καλούμε τις Πολιτικές Δυνάμεις, την Ελληνική Βουλή, τους Κοινωνικούς Φορείς, την Τοπική και Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση να υψώσουν φωνή διαμαρτυρίας στο συντελούμενο έγκλημα.

Ως Συνδικαλιστικές Οργανώσεις θα κινήσουμε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες, ώστε να αναδείξουμε τις αυθαίρετες νομικά πράξεις, τόσο στο εθνικό, όσο και στο ευρωπαϊκό επίπεδο.

Θα οργανώσουμε μέτωπο αντίστασης, ώστε να ακυρωθεί το σκανδαλώδες ξεπούλημα των Λιμανιών.

Τα Λιμάνια δεν πωλούνται.
Αποτελούν Εθνικό Κεφάλαιο και περιουσία του Ελληνικού Λαού.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ-ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ


VIDEO. Όταν το κανάλι του Ευρωκοινοβουλίου έκανε ρεπορτάζ στον Πειραιά για τις παρανομίες της Cosco.


Ο Μουσουρούλης έτρεχε μέχρι τέλους στις Βρυξέλλες για τις παράνομες ενισχύσεις Cosco & αφορολόγητο των εφοπλιστών.



Ολόκληρη η ανοικτή επιστολή των λιμενεργατών του ΟΛΠ προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας



ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ –ΩΡΑΡΙΑ-ΣΤΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΙΙ ΤΗΣ COSCO ( ΠΡΩΗΝ ΟΛΠ)



COSCO.Μετά την προβλήτα, τις φοροαπαλλαγές,τα εργασιακά και τον σιδηρόδρομο, θέλει & στρατιωτικό αεροδρόμιο!




Έλεος με τους Κινέζους "επενδυτές". Τωρα η COSCO ξαναζητάει "κούρεμα" στην καταβολή του τιμήματος.- Τι έχει ζητήσει εως τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.