Ενώ ο Βαρβιτσιώτης υπέγραφε εν κρυπτώ αυξήσεις στα ναύλα των
ακτοπλόων, έδινε συνέντευξη χωρίς να πει κουβέντα, υπερασπιζόμενος την γραμμή
εφοπλιστών για μη μείωση των τιμών!
Τα διαπιστευτήρια του στο εφοπλιστικό κεφάλαιο δίνει και ο Βαρβιτσιώτης, καθώς η πρώτη του απόφαση, παράλληλα με τον τραγέλαφο της «φορολόγησης» των εφοπλιστών είναι η δεύτερη αύξηση των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε 10 μήνες και μάλιστα στην καρδιά του καλοκαιριού.
Αφού τακτοποίησε τους εφοπλιστές της ποντοπόρου ναυτιλίας με 50 εκ ευρώ τον χρόνο εθελοντικά, την στιγμή που οι αγρότες θα συνεισφέρουν 152 εκ ευρω στον προυπολογισμό, οι ναυτικοί 230 εκ. και τα μικρομεσαία νοικοκυριά περίπου 400 εκ. , σειρά πήραν οι ακτοπλόοι.
Η απόφαση Βαρβιτσιώτη δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 1772/23-7-2013, ενώ μερικούς μήνες πρίν, τον Οκτώβριο του 2012, ο τότε υπουργός Μουσουρούλης είχε αυξήσει τα ναύλα στις ίδιες γραμμές κατά 2,4%.
Δηλαδή Μουσουρούλης και Βαρβιτσιώτης μέσα σε 10 μήνες ακρίβηναν τα ναύλα κατά 3,2%!
Πάντως ο Μ. Βαρβιτσιώτης, τις ίδιες ημέρες, μιλώντας στο Alpha Radio στην εκπομπή της Ελένης Σπυρίδη και του Γιώργου Τσακίρη και ερωτηθείς για το ενδεχόμενο μείωσης στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, είπε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί στην παρούσα φάση, γιατί δεν υπάρχουν περιθώρια.
Πατήστε ΕΔΩ να ακούσετε την συνέντευξη.
Μάλιστα αναμάσησε όλα τα επιχειρήματα των εφοπλιστών.
Μείωση των φόρων για την ακτοπλοϊα, κόστος διατήρησης γραμμών και η τιμή του ναυτιλιακού πετρελαίου. Το ναυτιλιακό πετρέλαιο, το οποίο πριν λίγους μήνες κόστιζε 0,40-0,45 ευρώ το λίτρο.
Και ενώ τον ρωτούσαν εναγωνίως για μειώσεις των εισιτηρίων, αυτός δεν είπε κουβέντα για την απόφαση του για αύξηση τελικά των ναύλων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.