Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Χαμός στο twitter με το νέο διαφημιστικό σποτ της ΝΔ

 Η διαφήμιση αυτή έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια καθώς άλλοι την θεωρούν εύστοχη και άλλα απαράδεκτη, προβοκατόρικη και άλλοι ανήθικη γιατί πρωταγωνιστούν παιδιά.
 Ήδη στο twitter γίνεται πανικός με διάφορα σχόλια στην ερώτηση “γιατί κύριε;”. Βρήκαμε τις ευρηματικότερες και σας τις παρουσιάζουμε…


ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ κυκλοφορούν ακόμα ελευθέρα όλα τα λαμόγια τα οποία επί σειρά ετών λεηλάτησαν το δημόσιο πλούτο;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ μας λέτε παρλαπίπες;
 ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ  τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια;;;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ  Όταν μεγαλώσει το κοριτσάκι, θα ρωτήσει τη μαμά του γιατί το έβαλε να παίξει σε τέτοιες ανοησίες
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ τσακώνονται οι απανταχού άχρηστοι για το μέλλον άλλων παιδιών;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ μας δείχνετε χώρες που κινδυνεύουν να βγουν και αυτές από το ευρώ;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ αποβάλλατε τον Τοτό και αντί για σόκιν ερωτήσεις κάνουμε πολιτικές;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ η Νέα Δημοκρατία δανείστηκε πάνω από 200 δις ευρώ μέσα σε 5,5 χρόνια;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ  ο Καραμανλής έκλεισε νωρίς τη βουλή;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ κουκουλώθηκαν τα σκάνδαλα της Siemens και του Βατοπεδίου;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ δεν πιάνεστε όλοι χέρι χέρι και να αρχίσετε να τραγουδάτε "Μάλιστα κύριε. Μάλιστα κύριε."
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ είσαι αναπληρωτής και δουλεύεις την μισή χρονιά και την άλλη μισή είσαι στο επίδομα ανεργίας?
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ όταν κάνω αταξίες η μαμά μου λέει ότι θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ να με πάρει?
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ δεν μου απαντάτε και κοιτάτε την τυρόπιτα κάτω απ' το θρανίο μου;;;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ στη ΝΔ έχουν τόσο ηλίθια διαφημιστικά;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ  Αντώνη Σαμαρά μας λες τα αυτονόητα; Σου πε κανείς πως θα παίζουμε με το μέλλον των παιδιών μας με σένα πρωθυπουργό;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ  δεν θέλει κανείς να πάμε στην δραχμή;;; Γιατί θέλουν παΐδι μου να πάμε στην Τσιπριακη λίρα!!!!
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ πρέπει να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλα μου στην εφορία
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ο Πρόεδρος της Πολιτικής Άνοιξης δεν έγινε ποτέ Πρωθυπουργός;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ κάθεσαι και με κοιτάς σαν μπούφος αντί να μου απαντήσεις τι έκανες εσύ για μένα?
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ Ενώ είμαι άνεργη θα πληρώσω φόρο 410€;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ έχω να δουλέψω πάνω από έξι μήνες αν και έχω στείλει βιογραφικό σε πάνω από 200 εταιρείες;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ η μαμά μου δεν έχει να μου δώσει χαρτζιλίκι;
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ η μαμά μου ο μπαμπάς μου ο θείος μου κι η θεία μου δουλεύουν στο μουσείο της ακρόπολης; Μου λείπει η Καλαμάτα μου...
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ "Γιατί ήμασταν μαλάκες και τους ψηφίζαμε τόσα χρόνια".. "Και θα τους ξανά ψηφίσετε κύριε;"
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ αυτή την μαλακία την πλήρωσε ο μπαμπάς μου από την εκλογική επιχορήγηση!
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ο Σαμαράς έφυγε από την ΝΔ & ξαναγύρισε, έδιωξε την Ντόρα & την ξαναπήρε & έβαλε αντιπρόεδρο & το Αβραμο που είχε φύγει και αυτός?
tokarfi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.