Έχει γονατίσει ένας ολόκληρος λαός με το πρωτοφανές μέτρο της εξίσωσης του φόρου πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, τα σχολεία κλείνουν, οι γέροντες και τα νοικοκυριά κρυώνουν, το περβάλλον επιβαρύνεται αλλα κανείς δεν συζητάει, ούτε καν σκέφτεται δυο βασικές λύσεις.
-Να φορολογηθει το ναυτιλιακό καύσιμο, που παραμένουν αφορολόγητο, ώστε να μειωθεί αισθητά η φορολογία στο πετρέλαιο θέρμανσης των νοικοκυριών.
-Να χρησιμοποιήσουμε επεξεργασμένο ναυτιλιακό πετρέλαιο, το οποίο διατίθεται σε τιμή 0,40-0,45 ευρώ το λίτρο, ως πετρέλαιο θέρμανσης για τα σχολεία και τα νοσοκομεία.
Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει την ίδια ακριβώς περιεκτικότητα σε θείο με το ναυτιλιακό και καθώς ήδη οι λαθρέμποροι το γνωρίζουν, κάνουν χρυσές δουλειές. Και εδώ είναι πάλι τεράστια ευθύνη, όχι μόνο του κράτους-υπηρέτη των εφοπλιστικών κύκλων αλλά και κάποιων απο τους εφοπλιστές.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στα ΝΕΑ, ανώτερος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, «είχαμε ζητήσει μεγαλύτερη ενίσχυση στους ελέγχους σε στεριά και θάλασσα καθώς ισχύει το καθεστώς τα μη ποντοπόρα πλοία να μην έχουν περιορισμό στην ποσότητα καυσίμων που μπορούν να πάρουν.
Ετσι, παραγγέλνουν έως και πέντε φορές πάνω από το όριο του πλοίου και στη συνέχεια το μεταφέρουν σε αποθήκες στη στεριά. Από εκεί, πολλές φορές καταλήγει μέσω χημικής διεργασίας στα πρατήρια βενζίνης»
-Να φορολογηθει το ναυτιλιακό καύσιμο, που παραμένουν αφορολόγητο, ώστε να μειωθεί αισθητά η φορολογία στο πετρέλαιο θέρμανσης των νοικοκυριών.
-Να χρησιμοποιήσουμε επεξεργασμένο ναυτιλιακό πετρέλαιο, το οποίο διατίθεται σε τιμή 0,40-0,45 ευρώ το λίτρο, ως πετρέλαιο θέρμανσης για τα σχολεία και τα νοσοκομεία.
Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει την ίδια ακριβώς περιεκτικότητα σε θείο με το ναυτιλιακό και καθώς ήδη οι λαθρέμποροι το γνωρίζουν, κάνουν χρυσές δουλειές. Και εδώ είναι πάλι τεράστια ευθύνη, όχι μόνο του κράτους-υπηρέτη των εφοπλιστικών κύκλων αλλά και κάποιων απο τους εφοπλιστές.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στα ΝΕΑ, ανώτερος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, «είχαμε ζητήσει μεγαλύτερη ενίσχυση στους ελέγχους σε στεριά και θάλασσα καθώς ισχύει το καθεστώς τα μη ποντοπόρα πλοία να μην έχουν περιορισμό στην ποσότητα καυσίμων που μπορούν να πάρουν.
Ετσι, παραγγέλνουν έως και πέντε φορές πάνω από το όριο του πλοίου και στη συνέχεια το μεταφέρουν σε αποθήκες στη στεριά. Από εκεί, πολλές φορές καταλήγει μέσω χημικής διεργασίας στα πρατήρια βενζίνης»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.