Το Πρακτορείο Reuters αναφέρει ότι ελληνική ναυτιλιακή,
βρίσκεται πίσω από το λήζινγκ δεξαμενοπλοίων που κάνει η κρατική εταιρεία
πετρελαίου της Βενεζουέλας, ενώ η ίδια δηλώνει ότι το σκάφος που παρέλαβε, ήρθε
κατευθείαν από το Κορεάτικο ναυπηγείο.
Να θυμίσουμε ότι για κάθε 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα που ναυπηγούν οι Έλληνες εφοπλιστές, ναυπηγούν 1 στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του 2011.
Το Πρακτορείο αναφέρει ότι βάσει των εγγγράφων νηολόγησης,
το τανκερ τύπου Suezmax ανήκει σε ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, ενώ
έχει μισθωθεί άλλο ένα δύο και σχεδιάζεται να
αποκτηθούν άλλα δύο Suezmaxes
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το πλοίο άλλαξε
ταξινόμηση και σημαία, αφότου καταχωρήθηκε στα Νησιά Μάρσαλ
Τελευταία διαβάζουμε συνεχώς στον Διεθνή Τύπο περίεργα
πάρε-δώσε του υπερεθνικού ελληνικου εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Στις 5 Μαρτίου, το Πρακτορείο REUTERS είχε αποκαλύψει οτι Ελληνικές
ναυτιλιακές εταιρείες, μεταφέρουν πετρέλαιο στην Συρία, παρά τις κυρώσεις που
έχουν επιβληθεί απο την ΕΕ.
Επίσης ακριβώς την ίδια πρακτική, είχε ακολουθήσει και στον εμφύλιο της Λιβύης το 2011, συγκεκριμένος μεγάλος Έλληνας εφοπλιστής.
Επίσης τον Μάρτιο, το REUTERS, είχε κατονομάσει η Ελληνική
εφοπλιστική εταιρεία, με έδρα την Βούλα Αττικής, ότι στέλνει πετρέλαιο στην Συρία αξίας τουλάχιστον 55 εκατομμυρίων
δολαρίων κάθε μήνα.
Ακόμη, έχει κατηγορηθεί ο Έλληνας εφοπλιστής Καμπής,
για παράνομη διακίνηση πετρελαίου υπέρ της Ιρανικής κυβέρνησης,
καθως και για χρηματοδότηση, ενώ οι Αμερικανοί έχουν κατηγορήσει τον Βίκτωρα
Ρέστη ότι μέσω της ναυτιλιακής του εταιρείας αλλά και μέσω της τράπεζάς του
FBB, χρησιμεύε ως βιτρίνα για το Ιρανικό
Υπουργείο Πετρελαίου στην Ελλάδα.
Μάλιστα ο εφοπλιστής έχει δεχθεί σχετική Επιστολή από Αμερικάνο Πρέσβη της Οργάνωσης UANI, με τον Ρέστη στην συνέχεια να μηνύει τον συντακτη της
επιστολής.
Το πλέον πρόσφατο σχετικό δημοσίευμα που απασχόλησε τα ξένα
ΜΜΕ ήταν η απίστευτη υπόθεση φοροδιαφυγής, Έλληνα εφοπλιστή, που μαζί με την
σύζυγό του αγόραζαν αυτοκίνητα και ακίνητα στην Ελλάδα, μέσω ποσών από τις
ναυτιλιακές τους εταιρείες.
Ο εφοπλιστής συνελήφθηγια εκτεταμένη φοροδιαφυγή στις ΗΠΑ, όπου και κρατείται,
H PDVSA μισθώνει
δύο μεταχειρισμένα δεξαμενόπλοια Suezmax από ελληνική
ναυτιλιακή.
9 Οκτ. (Reuters) – Η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA έχει μισθώσει δύο μεταχειρισμένα πετρελαιοφόρα που ανήκουν σε ελληνική ναυτιλιακή, δήλωσαν πηγές της ναυτιλίας την Τετάρτη, και σχεδιάζεται να αποκτηθούν άλλα δύο Suezmaxes για τη γερασμένο της στόλο, καθώς χρειάζεται επειγόντως σκάφη για τα μεγάλα ταξίδια στην Ασία.
Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Βενεζουέλας και η PDVSA, δήλωσαν ότι το πρώτο δεξαμενόπλοιο, το Ρίο Arauca, η οποία έφτασε σε ύδατα της Βενεζουέλας την Παρασκευή, ήρθε κατευθείαν από το ναυπηγείο. Ωστόσο, τα έγγραφα νηολόγησης του σκάφους δείχνουν ότι ανήκει στην Tankers Horizon, μια εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα.
9 Οκτ. (Reuters) – Η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA έχει μισθώσει δύο μεταχειρισμένα πετρελαιοφόρα που ανήκουν σε ελληνική ναυτιλιακή, δήλωσαν πηγές της ναυτιλίας την Τετάρτη, και σχεδιάζεται να αποκτηθούν άλλα δύο Suezmaxes για τη γερασμένο της στόλο, καθώς χρειάζεται επειγόντως σκάφη για τα μεγάλα ταξίδια στην Ασία.
Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Βενεζουέλας και η PDVSA, δήλωσαν ότι το πρώτο δεξαμενόπλοιο, το Ρίο Arauca, η οποία έφτασε σε ύδατα της Βενεζουέλας την Παρασκευή, ήρθε κατευθείαν από το ναυπηγείο. Ωστόσο, τα έγγραφα νηολόγησης του σκάφους δείχνουν ότι ανήκει στην Tankers Horizon, μια εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα.
Το πλοίο, το οποίο
ονομαζόταν Melodia, ναυπηγήθηκε το 2011 από
το ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Samsung
Heavy Industries. Τον Ιούλιο άλλαξε κατάταξη,
εταιρεία και σημαία, αφότου
καταχωρήθηκε στα Marshall Islands.
Ένας broker που βρίσκεται κοντά στις
συνομιλίες, είπε ότι αυτό το
δεξαμενόπλοιο, καθώς και ένα άλλο δεξαμενόπλοιο Suezmax,
από την ίδια ελληνική εταιρεία, που ονομάζεται Rio Καρώνη
- το παλιό του όνομα ήταν Αμαρυλίς - χρησιμοποιούνται από την κυπριακή θυγατρική της γερμανικής εταιρείας
Bernhard Schulte Shipmanagement
(BSM) για την εξυπηρέτηση του στόλου της PDVSA στο
πλαίσιο συμβάσεων χρηματοδοτικής
μίσθωσης (leasing).
«Η Βενεζουέλα δεν είναι ο ιδιοκτήτης και δεν εμφανίζεται
πουθενά στα έγγραφα των πλοίων.
Αυτές οι συμφωνίες έγιναν για
να έχει ταχύτερη πρόσβαση σε
δεξαμενόπλοια που έχουν ήδη κατασκευαστεί,» είπε ο broker.
Η PDVSA παρήγγειλε
42 νέα δεξαμενόπλοια το 2006 για να επεκτείνει το στόλο της και να μειώσει το υψηλό κόστος μεταφορών προς χώρες της Ασίας, όπως η Κίνα, η Ινδία και η Ιαπωνία. Αλλά από τότε έχουν παραδοθεί μόνο πέντε δεξαμενόπλοια λόγω των πολλών καθυστερήσεων, έτσι η PDVSA χρειάζεται
τώρα τα σκάφη γρήγορα.
Ο υπουργός Πετρελαίου της Βενεζουέλας
Ραφαέλ Ραμίρεζ δήλωσε την Παρασκευή ότι το δεξαμενόπλοιο Rio Arauca
, το οποίο έχει χωρητικότητα 1 εκατομμύριο βαρέλια, "θα
ενισχύσει τον στόλο της PDVSA σε κάθε διαδρομή, προκειμένου
να ικανοποιήσει τις ανάγκες μεταφορών της εταιρείας."
Ο ίδιος δεν διευκρίνισε την προέλευση του σκάφους, αλλά είπε άλλα τρία δεξαμενόπλοια Suezmaxes υπηρετούν ήδη
τον στόλο της PDVSA.
Παρ 'όλα αυτά, οι πληροφορίες του Reuters για τα πλοία δείχνουν ότι μόνο
δύο από τα Suezmaxes είναι ενεργές και ταξιδεύουν με νέα ονόματα , αφότου καταχωρήθηκαν εκ νέου
καταχωρήθηκε στις Νήσους Μάρσαλ.
Ο broker πρόσθεσε ότι τα δύο σκάφη φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση και έχουν περάσει όλους τους ελέγχους, με τον τελευταίο να διεξάγεται
στο Τόκιο το τρέχον έτος.
"Αν η PDVSA χρειάζεται
επειγόντως τα δεξαμενόπλοια, αυτό είναι μια επιλογή. Όμως η εκμίσθωση των σκαφών μέσω μιας ξένης εταιρείας συνεπάγεται ότι δεν θα προτιμούσαν να
προσλάβουν Βενεζουελάνους ως πλήρωμα,"
δήλωσε ένας άλλος broker.
Η PDVSA είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Bernhard
Shulte. Κάνει χρήση σήμερα οκτώ Lakemaxes, τριών πλοίων
πολλαπλών χρήσεων για εισαγωγή σιτηρών,
το νέο κινέζικο VLCC (Πολύ Μεγάλο Δεξαμενόπλοιο Αργού Πετρελαίου) Ayacucho, και τα δεξαμενόπλοια Suezmaxes.
Μετάφραση – Απόδοση: LEFTeria-news
ΑΡΧΕΙΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΩΝ
ASSOCIATED PRESS Έλληνας μεγιστάνας εφοπλιστής δηλώνει
ένοχος για φοροδιαφυγή στις ΗΠΑ και κρατείται.
Εφοπλιστές."Φορολογήθηκαν" με 1400 ευρώ
μηνιαία,ανά πλοίο, το 2011 & το 2012!
Δώσανε παράταση στην «εθελοντική συνεισφορά» των εφοπλιστών
καθώς δεν «υπήρξε ανταπόκριση».16 εκ.φόρο οι εφοπλιστές, 57 εκ.οι ναυτικοί!
Το 2012, από σύνολο
16580 οφσόρ , βεβαιώθηκε φόρος 345 χιλιάδες! Συγκεντρωτικός Πίνακας 10ετίας
& ο ταξικός χαρακτήρας της φορολογίας.
ΗΧΟΣ. Ενώ υπέγραφε εν
κρυπτώ αυξήσεις στα ναύλα ο Βαρβιτσιώτης, ταυτόχρονα στο ράδιο το απέκρυπτε,
μιλώντας για μη μείωση, σαν εκπρόσωπος εφοπλιστών.
Guardian Οι ελληνες
παρκαρουν τα λεφτα τους στην Βρετανια. Ελληνας Εφοπλιστης κραταει το ρεκορ
αγορας με πανω απο 10 εκατ.στερλινες σε μια αγορα!
Κρυμμένοι οι βουλευτές της ΧΑ στην συζήτηση περί της σκανδαλώδους ρύθμισης υπέρ των εφοπλιστών.
Εφοπλιστής έλαβε επιστροφή φόρου
5.752,49 ευρώ!
Εφοπλιστές."Φορολογήθηκαν"
με 1400 ευρώ μηνιαία,ανά πλοίο, το 2011 & το 2012!
Ο Μουσουρούλης έτρεχε
μέχρι τέλους στις Βρυξέλλες για τις παράνομες ενισχύσεις Cosco &
αφορολόγητο των εφοπλιστών.
SPIEGEL.Απαίσιοι Πολίτες.Η ζωή
του πλούσιου 1% στην Ελλάδα Ολοκληρο το αρθρο.
Ο υπουργός Ναυτιλίας Μουσουρούλης, απείλησε με παραίτηση αν φορολογούσαν το εισαγόμενο συνάλλαγμα των εφοπλιστών;
LLOYD'S LIST.Αδωνις Γεωργιάδης.
Οι απλοί Έλληνες δεν κατανοούν ότι οι εφοπλιστές αγαπάνε την Ελλάδα.Όχι άλλοι
φόροι για τους εφοπλιστες.
Η απάντηση του 'Αδωνι
Γεωργιάδη,για την ανάρτηση της συνέντευξής του στην Lloyd's List
Οταν ο Αδωνης
Γεωργιαδης εγγυωταν προσωπικα στους εφοπλιστες οτι δεν θα φορολογηθουν και οτι
θα πουλησει τα λιμανια!!
Το Ελληνικό ΟΧΙ στην
Τρόικα. Φορολόγηση των εφοπλιστών: Η Τρόικα ήταν θετική. Η κυβέρνηση είπε ΟΧΙ!
Ο Μύθος του
εφοπλιστικού επιχειρηματικού δαιμονίου. Άρθρο του Προέδρου της Πανελ.Ένωσης
Ναυτών Εμπ.Ναυτικού.
Εφοπλιστικός
πατριωτισμός
2011. οι εφοπλιστές
ναυπηγουν 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα, ένα στην Ελλάδα
Στην Ογδοη θεση των
προτιμησεων των Ελληνων εφοπλιστων η Ελλαδα,πισω απο
Φιλιππινες,Βιετναμ,Ινδια,Ιαπωνια,Κινα,Νοτια Κορεα.
2012. Για 5 Έλληνες
εφοπλιστές δουλεύει η κορεατική ναυπηγική βιομηχανία ! Με 31 πλοία υπό
παραγγελία, η συνολική επένδυση των 5 Ελλήνων εφοπλιστών που έχουν εξασφαλίσει
θέσεις στα ναυπηγεία ανέρχεται σε 6,355 δισ. δολάρια.
Ο υπουργός Ναυτιλίας
Μουσουρούλης, απείλησε με παραίτηση αν φορολογούσαν το εισαγόμενο συνάλλαγμα
των εφοπλιστών;
OI ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ
ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ
Οι Έλληνες εφοπλιστές
αυξάνουν την περιουσία τους μέσα στην κρίση
Le Monde Ευτυχείς οι
εφοπλιστές στην Ελλάδα
The New York Times ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ
ΣΤΑΤΟΥΣ
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/new-york-times_25.html
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/new-york-times_25.html
GUARDIAN ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αρθρο για την φορολογικη ασυλια των εφοπλιστων!
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/06/guardian_15.html
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/06/guardian_15.html
Andrew Hilton H ανωμαλη θεση των ελληνων εφοπλιστων να μην πληρωνουν
φορους!
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/andrew-hilton-h.html
Οι εφοπλιστες βγαζουν διαγγελμα μεσα απο το Πρωτο Θεμα.
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/andrew-hilton-h.html
Οι εφοπλιστες βγαζουν διαγγελμα μεσα απο το Πρωτο Θεμα.
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html
«Παραθυράκια» για
εύκολη φοροδιαφυγή των εφοπλιστών
WASHINGTON
TIMES.Έλληνας εφοπλιστής κατηγορείται οτι αγόραζε τάνκερ με χρήματα της
Τεχεράνης & διακινούσε Ιρανικό πετρέλαιο
REUTERS Έλληνες
εφοπλιστές παραδίδουν πετρέλαιο στην Συρία του εμφυλίου. Ο ρόλος Έλληνα
εφοπλιστή στην Λιβύη το 2011
Διευκρινίσεις για την
φορολόγηση των εφοπλιστών ζητά από την Ελλάδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Εως 200 χιλ ευρω την
ημερα τα ναυλα για ενα πλοιο των εφοπλιστων
ΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ
ΛΕΦΤΑ. ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ,ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΔΕΝ
ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ!! οΙ 35 φοροαπαλλαγες
Επιστολή Αμερικανού
Πρέσβη της UANI, προς τον εφοπλιστή και τραπεζίτη Βίκτωρα Ρέστη. Τον κατηγορεί
για "παράνομες επιχειρηματικές σχέσεις" με το καθεστώς Αχμαντινετζάντ,
αξίας δισεκατομμυρίων.
Το REUTERS κατονομάζει Ελληνική ναυτιλιακή που
βγάζει 55 εκ.δολάρια/μήνα στέλνοντας πετρέλαιο στον Άσσαντ
Stern: Την Ελλάδα τη
διοικεί ένα μονοπώλιο εκατομμυριούχων
Δώστε
λύση.Χρησιμοποιήστε το αφορολόγητο ναυτιλιακό πετρέλαιο (0.40 ευρώ/λίτρο) για
την κοινωνία, η' φορολογήστε το.
2011.Οι εφοπλιστές με
επιστολή στον Βενιζέλο απαιτούν εξαίρεση απο την φορολόγηση των καταθέσεων στην
Ελβετία.
Guardian Οι ελληνες
παρκαρουν τα λεφτα τους στην Βρετανια. Ελληνας Εφοπλιστης κραταει το ρεκορ
αγορας με πανω απο 10 εκατ.στερλινες σε μια αγορα!
Telegraph Υπαρχει
προβλημα με τους φορους των πλουσιων Ελληνων
LE MATIN 13 ελληνικές
οικογένειες πολυεκατομμυριούχων,πληρώνουν γελοίους φόρους.
Αρθρο της Deutsche
Welle σχετικα με την φοροαπαλλαγη των πλουσιων στην Ελλαδα.
Telegraph H ελληνική
ελίτ παραμένει ατιμώρητη για φοροδιαφυγή
European Tribune.Ο
ταξικός πόλεμος στην Ελλάδα,μέσα απο την φορολογία. Εκτενή ανάλυση & για
την υπόθεση Μειμαράκη
BILD/DerStandard.Αν
δεν πληρώσουν οι πλούσιοι ¨Ελληνες,το SPD δεν συναινει σε νεο πακέτο.
Εφοπλιστής χρωστούσε
επί 6 χρονια,6 εκατ. φόρους ακινήτου.Καμία κύρωση η΄πρόστιμο αλλά 1 εκ.έκπτωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.