Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Κατασχέθηκαν στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, από επιχειρηματία, πλοία που θα χρησιμοποιούσαν στις δοκιμές των υποβρυχίων



Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκα διαλύονται.

Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με εγκληματικές αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 2010, και ειδικότερα των Παπακωνσταντίνου και Πλασκοβίτη, απαγορεύεται να αναλαμβάνουν εμπορικές εργασίες και πράγμα τα Ναυπηγεία οδηγούνται σε μαρασμό και θάνατο. 


Τώρα διαβάζουμε ότι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει κατασχέσεις, ενώ διαφοροι ιδιώτες διέλυσαν τα κάποτε παραγωγικά, δημόσια ναυπηγεία.

Και όλα αυτά στην σκιά των σκανδάλων των υποβρυχίων.

Ο Βενιζέλος ως υπουργός Εθνικής Άμυνας,με υφυπουργό τον Μπεγλίτη και ενώ υπουργός Οικονομικών ήταν ο Παπακωνσταντίνου,πέρασε την "Συμφωνία Παραίτησης" του 3885/2010 (ΦΕΚ 171).

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο κεφάλαιο,στην συμφωνία για την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην Abu Dhabi Mar,η ελληνική κυβέρνηση δηλώνει παραίτηση απο οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημιωση σχετικά με τις ζημιογόνες συμβάσεις 214 και 209,των 8 υποβρυχίων.

Η Συμφωνία Παραίτησης αφορά και τις 2 γερμανικές εταιρίες, HDW, Thyssen/Krupp Marine, απο τις οποίες, βάσει της Συμφωνίας, δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε καμία αποζημίωση σχετικά με την καθυστέρηση αλλά και την κατάσταση των προβληματικών υποβρυχίων.

Στα γραφεία των δυο εταιρειών, έγινε έφοδος των γερμανικών Αρχών και κατασχέθηκε υλικό.





Το LEFTeria-news, είχε αναρτήσει απόσπασμα από την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου Του Κράτους, το οποίο παρουσίαζε το εν λόγω νομοσχέδιο,πριν ψηφιστεί.











ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά



Πάνε για διάλυση και αυτά…

Παρόν, 24/11/2013


Σημεία πλήρους διάλυσης παρουσιάζουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μετά την παρ’ ολίγο βύθιση της δεξαμενής που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, σειρά είχε προ ημερών η πυρκαγιά που ξέσπασε σε υποσταθμό μέσης τάσης που τροφοδοτούσε άλλη δεξαμενή, και που ευτυχώς -παρά την απόσταση- έγινε έγκαιρα αντιληπτή από το προσωπικό ασφαλείας του Πολεμικού Ναυτικού που «προσέχει» τα γερμανικά υποβρύχια που «σαπίζουν» επί χρόνια στα Ναυπηγεία.

Και σα να μην έφταναν αυτά, ήλθαν και οι κατασχέσεις. Έτσι, με τη δικαστική απόφαση ανά χείρας, επιχειρηματίας (το όνομά του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) προχώρησε στην κατάσχεση ενός ρυμουλκού, ειδικού για τις δοκιμές εν πλω των νέων υποβρυχίων τ. 214 (σωστά διαβάσατε!) καθώς και ενός πλοιαρίου ασφαλείας που και αυτό θα χρησιμοποιείτο κατά τις δοκιμές των υποβρυχίων.

Αν και πηγές του Ναυτικού έλεγαν ότι η έλλειψη των πλοιαρίων αυτών θα μπορούσε να καλυφθεί από μέσα του ΠΝ, το γεγονός και μόνο της κατάσχεσης υλικών που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές παραλαβής των υποβρυχίων, είναι πολύ σοβαρό και αν γενικευτεί θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες.

  Οι ίδιες πηγές εξέφραζαν την άποψη ότι η γενικότερη κατάσταση διάλυσης των Ναυπηγείων «εμπνέει πλέον ανησυχία» και ότι τα υποβρύχια -την κυριότητα των οποίων διατηρεί το ελληνικό Δημόσιο- θα πρέπει να απεμπλακούν το συντομότερο, ώστε να ξεκινήσουν οι δοκιμές της παραλαβής, «πριν είναι πολύ αργά και πολύ πιο δαπανηρή η διαδικασία…». Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρώην ΥΕΘΑ, ο οποίος φέρει την ευθύνη του Ν. 3885/2010 για τα υποβρύχια, τι λέει για όλα αυτά;







ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ



CHINA DAILY "Η Ελλάδα θα αγοράσει 142 πλοία" Σαμαράς 2013:"Ανάπτυξη δεν νοείται χώρις τα ναυπηγεία Ελευσίνος"




ΕΓΓΡΑΦΟ.Έκθεση ΓΛΚ.Ο Βενιζέλος είχε υπογράψει παραίτηση απο κάθε αποζημίωση των Γερμανών για τα υποβρύχια.



BLOOMBERG/UPI Εφοδος Γερμανικών Αρχών σε γραφεία εταιρειών για δωροδοκίες στην Ελλάδα, για εξοπλιστικά προγράμματα και υποβρύχια
 


2011. οι εφοπλιστές ναυπηγουν 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα, ένα στην Ελλάδα


Στην Ογδοη θεση των προτιμησεων των Ελληνων εφοπλιστων η Ελλαδα,πισω απο Φιλιππινες,Βιετναμ,Ινδια,Ιαπωνια,Κινα,Νοτια Κορεα.



2012. Για 5 Έλληνες εφοπλιστές δουλεύει η κορεατική ναυπηγική βιομηχανία ! Με 31 πλοία υπό παραγγελία, η συνολική επένδυση των 5 Ελλήνων εφοπλιστών που έχουν εξασφαλίσει θέσεις στα ναυπηγεία ανέρχεται σε 6,355 δισ. δολάρια.



Ο υπουργός Ναυτιλίας Μουσουρούλης, απείλησε με παραίτηση αν φορολογούσαν το εισαγόμενο συνάλλαγμα των εφοπλιστών;



LLOYD'S LIST.Αδωνις Γεωργιάδης. Οι απλοί Έλληνες δεν κατανοούν ότι οι εφοπλιστές αγαπάνε την Ελλάδα.Όχι άλλοι φόροι για τους εφοπλιστες.


ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ: ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/10/blog-post_5.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.