Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ-ΕΙΔΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ


amnesty
Αγαπητή/έ φίλη/ε,  
Το όνομά μου είναι Εμμάνουελ Τζαλ. Μουσικός, ακτιβιστής και πρώην παιδί στρατιώτης από το Νότιο Σουδάν. Ένα παιδί του πολέμου…. 
Γεννήθηκα στο Σουδάν κατά τη διάρκεια του πολέμου. Όταν ήμουν πέντε ετών, βίασαν τη θεία μου μπροστά στα μάτια μου και ένας άνδρας σκοτώθηκε μπροστά σε μένα και τη μητέρα μου. Όταν πια ήμουν οκτώ ετών, βρέθηκα να πολεμώ κρατώντας ένα τουφέκι ΑΚ-47.  
Ως παιδί αναρωτιόμουν: Πώς μπορούν να προμηθεύονται αυτά τα όπλα με τέτοια ευκολία;  
Συνεργάζομαι με τη Διεθνή Αμνηστία με σκοπό να τεθούν αυστηρές ρυθμίσεις στο εμπόριο όπλων, ώστε  να σταματήσουν οι φρικαλεότητες που και εγώ έζησα.
Μετά από χρόνια δυστυχίας στη χώρα μου, οι κυβερνήσεις όλου του κόσμου επιτέλους συντάσσουν μια Συνθήκη για το Εμπόριο των Όπλων που θα εμποδίσει δικτάτορες και κακοποιούς από το να αγοράζουν όπλα. Οι διαπραγματεύσεις για τη νέα Συνθήκη θα λάβουν χώρα στη Νέα Υόρκη στο πλαίσιο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, γεγονός που αποτελεί μοναδική ευκαιρία για εμάς να εξασφαλίσουμε ότι θα έχουμε μια Συνθήκη που θα προστατεύει ζωές. Η Διεθνής Αμνηστία θα βρίσκεται εκεί για να παραδώσει τη δική σου, καθώς και εκατομμύρια άλλες υπογραφές από όλο τον κόσμο! Θα γίνεις μέρος αυτής της προσπάθειας;
Όταν ήμουν παιδί στρατιώτης, με θεωρούσαν αναλώσιμο. Κάποια στιγμή, κόντεψα να χάσω το μυαλό μου. Σκεφτόμουν «Άραγε το αξίζουμε αυτό; Πού βρίσκεται η οικογένειά μου; Γιατί υποφέρουμε τόσο;» Δεν πήγα σχολείο. Πώς μπορείς να πας στο σχολείο όταν τρέχεις από το ένα μέρος στο άλλο, όταν υπάρχει πάντα πόλεμος, φόβος και άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους; 
Τώρα είμαι 32 ετών, ζω στο Λονδίνο και εργάζομαι ως μουσικός χιπ χοπ. Η μουσική είναι για μένα θεραπεία, που μου δίνει πίσω την παιδική ηλικία που μου έκλεψαν.  
Για να βοηθήσουμε τα υπόλοιπα παιδιά που υπομένουν αυτά που έπρεπε να υπομείνω εγώ, σε καλώ να ενώσεις τη φωνή σου με τη δική μου και να λάβεις μέρος σε αυτή την προσπάθεια.
Εμμάνουελ Τζαλ για τη Διεθνή Αμνηστία.
amnesty
Αγαπητή/έ φίλη/ε,
Όσο λυπητερή και να ακούγεται η ιστορία του Ε. Τζαλ , πολλοί θεωρούν ότι το θέμα δεν μας αγγίζει εδώ.  Κάνουν λάθος!
Κάθε χρόνο η Ελλάδα δαπανά μεγάλα ποσά για την προμήθεια πυρομαχικών, συμβατικών όπλων και για εξοπλισμό που χρησιμοποιείται σε στρατιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και στην καταστολή και επιβολή της τάξης μέσω των σωμάτων ασφαλείας. Το 2010 και με βάση την Ετήσια Ευρωπαϊκή Έκθεση, οι προβλεπόμενες δαπάνες ήταν κοντά στα 300 εκατομμύρια ευρώ!  Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις 6 ευρωπαϊκές χώρες που δεν δημοσιεύει ετήσιες εθνικές εκθέσεις, ενώ δεν υπάρχει καμία επίσημη καταγραφή για τις παραδόσεις που έχουν πραγματοποιηθεί.
Ως βασικός ‘καταναλωτής’ των μεγάλων βιομηχανιών όπλων (όπως της Γαλλίας και Γερμανίας) η Ελλάδα έχει ουσιαστική και ηθική ευθύνη να απαιτήσει μια νέα συνθήκη που διασφαλίζει την ακεραιότητα και τη προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ιδίως των 250.000 παιδιών που αντί να χαίρονται την παιδική τους ηλικία πολεμούν σήμερα ως στρατιώτες.
Ήρθε η στιγμή να απαιτήσουμε και εμείς από τις αρχές της χώρας μας να αναλάβουν τις ευθύνες τους!!  Να απαιτήσουμε από την Ελλάδα να αξιοποιήσει το ρόλο της ως ισότιμο μέλος στις διαπραγματεύσεις και να απαιτήσει τη διασφάλιση μιας ‘αλεξίσφαιρης’ συνθήκης, μην επιτρέποντας να αποδυναμωθεί το περιεχόμενο της τελικής συνθήκης στο βωμό των διεθνών συμφερόντων.
Για το σκοπό αυτό, το Ελληνικό τμήμα οργανώνει τοπική δράση και σε καλεί να συμμετέχεις!  ΜΑΖΙ μπορούμε να ασκήσουμε αποτελεσματική πίεση ώστε η Ελληνική Κυβέρνηση να δώσει στο θέμα την ύψιστη προσοχή. Σίγουρα, οι πάνω από 10,000 φίλοι του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας θα έκαναν τη διαφορά!   
Για το λόγω αυτό δημιουργήσαμε ειδικές κάρτες εκκλήσεων, που φαίνονται δίπλα, στις οποίες θα συμπληρώσουμε τα  ονόματα όλων των φίλων που υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα πρέπει να πάρει μια δυναμική θέση στη Διάσκεψη του ΟΗΕ τον Ιούλιο. Οι κάρτες θα ετοιμαστούν και θα παραδοθούν στο Υπουργείο Εξωτερικών πριν την συνάντηση κορυφής. Για το σκοπό αυτό, διερευνούμε τη πιθανότητα να έρθει ο ίδιος ο Εμμάνουελ Τζαλ να πραγματοποιήσει την παράδοση.  Για την οργάνωση της συγκεκριμένης δράσης, σου ζητάμε την έκτακτη στήριξή σου με 20€
Βέβαια, οποιοδήποτε ποσό είναι σημαντικό! Δώσε τώρα την υποστήριξή σου μέσω:
Πιστωτικής, ΚατάθεσηςEasy Pay
Με τη καταβολή της υποστήριξής σου, παρακαλώ στείλε μας επιβεβαιωτικό μήνυμα στο join@amnesty.org.gr με το ονοματεπώνυμο, το email σου και την ένδειξη «Για τη Συνθήκη Όπλων», ώστε να συμπληρώσουμε τα στοιχεία σου στη κάρτα σου, καθώς και στη παγκόσμια έκκληση, οι υπογραφές της οποίας θα παραδοθούν στη Διάσκεψη του ΟΗΕ σε όλους τους εκπρόσωπους.
Αν η υποστήριξη που λάβουμε ξεπεράσει τις ανάγκες της συγκεκριμένης δράσης, οι υπόλοιποι πόροι θα διατεθούν στις συνεχείς δράσεις μας.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη Συνθήκη, δες την έκκληση μας «Όχι στα όπλα για παραβιάσεις».
Σε ευχαριστούμε!
Φιλικά,
Διεθνής Αμνηστία – Ελληνικό τμήμα
amnestyamnesty


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.